• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
جمعه 12 خرداد 1402
کد مطلب : 193527
+
-

پاسخ صحیح هر سه هفته را باهم بفرستید!

محمد مهدی رنجبر ، کارشناس سرگرمی

هفته سوم از انتشار جمعه‌های همشهری و مطالب صفحه سرگرمی رسید. اگر پیگیر مطالب این صفحه به صورت چاپی یا مجازی بوده‌اید حتما درجریان هستید که این آغاز ناگهانی چه دستاوردهایی داشته است و البته برخی ناهماهنگی‌ها را هم حس کرده‌اید.
تغییراتی در شمایل صفحه و اضافه شدن یک بخش دیگر از انواع سودوکو، تغییرات ظاهری بود که در این سه شماره اتفاق افتاد تا اصطلاحا کمی صفحه جاافتاده‌تر شود.
اما اشکالات فنی هم در بین بود که بابت آن‌ها باید عذرخواهی کرد. تکرار یک سودوکو در صفحه هفته گذشته و از آن مهم‌تر، آماده نبودن سامانه دریافت پاسخ‌های شما! دلیل این اشتباهات هم این بود که حل مسائل فنی (از جمله راهکار دریافت پاسخ‌ها) به دلایل مختلف نتوانست پا به پای تحریریه با سرعت لازم پیش برود.
خب ظاهرا مشکلات برطرف شده است و شما می‌توانید پاسخ صحیح هر سه هفته را تا ساعت ۱۷ دوشنبه برای ما ارسال کنید. به همین دلیل هم پاسخ‌های صحیح مسابقات دو هفته قبلی را هنوز جایی منتشر نکردیم.
برای شرکت در مسابقات، به شیوه ارسال پاسخ که در زیر همین صفحه منتشر شده است با دقت عمل کنید. فراموش نکنید که اگر می‌خواهید پاسخ‌های دو هفته گذشته را هم ارسال کنید، باید ابتدا پاسخ مسابقاتی که شماره قرعه‌ آن‌ها با ۴۰۲ می‌شود را ارسال کنید و سپس پاسخ مسابقات ۴۰۳ و در نهایت پاسخ مسابقات این هفته را ارسال کنیدکه شماره قرعه آن‌ها با شماره ۴۰۴ آغاز می‌شود. پس از ارسال هر عکس-که مربوط به یک پاسخ است- حتما شماره قرعه را تایپ کنید و در انتهای پاسخ‌دهی هر هفته هم حتما باید تعداد پاسخ‌های هفته را شمارش کنید و عدد صحیح آن را به شیوه خواسته شده اعلام کنید. هفته آینده با برندگان مسابقات هفته‌های اول تا سوم آشنا خواهیدشد.
موفق و پیروز باشید  و حرفه‌ای!

این خبر را به اشتراک بگذارید