• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
دو شنبه 8 خرداد 1402
کد مطلب : 193168
+
-

نقل‌قول خبر/ ائتلاف متجاوز در پروازهای فرودگاه صنعا، اختلال ایجاد می‌کند

خالد الشایف، مدیرکل فرودگاه بین‌المللی صنعا: در طول یک سال آتش‌بس تنها ۸۴هزار مسافر از فرودگاه صنعا جا به جا شدند، در حالی‌که قبل از تجاوز سالانه 2میلیون مسافر جابه‌جا می‌شد. ‌انجام نشدن پروازها از این فرودگاه به مقاصد مورد توافق براساس آتش‌بس، به‌دلیل ممانعت سیاسی از سوی ائتلاف متجاوز است و ربطی به مسائل فنی فرودگاه ندارد. (سایت خبری المسیره)

جهان چند قطبی می‌شود
بثینه شعبان، مشاور بشار اسد: جهان چند قطبی خواهد شد و دیگر غرب نمی‌تواند درباره آزادی، دمکراسی و حقوق بشر صحبت کند. غرب به خوبی می‌داند که در انحطاط دائمی است و نتیجه به نفعش نخواهد بود. حضور اسد در نشست سران عرب در جده عربستان تنها اعلام پیروزی سوریه نبود، بلکه اعلام شکست طرح‌های بزرگی بود که از سوی مجهزترین قدرت‌ها در جهان حمایت مالی می‌شد. (خبرگزاری اسپوتنیک)

هنوز به‌طور جدی در اوکراین وارد عمل نشده‌ایم
 آندری کلین، سفیر روسیه در انگلیس: مسکو هنوز به‌صورت جدی در جنگ اوکراین وارد عمل نشده است. اینکه فکر کنیم اوکراین ممکن است پیروز شود یک آرمان گرایی اشتباه است. نتیجه جنگ در اوکراین وابسته به این است که آیا ناتو همچنان به تقویت کی‌یف با ارسال محموله‌های تسلیحاتی ادامه بدهد یا خیر. (پایگاه راشاتودی)

 

این خبر را به اشتراک بگذارید