• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 31 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 192287
+
-

12 برند ملی را بشناسید

ایرانی خوشبو شوید

ایرانی خوشبو شوید

اگر برای خرید عطر بودجه‌ای بین 350 هزار تا یک میلیون و 500 هزار تومان در نظر بگیرید، در بازار خرید گزینه‌های فراوانی پیش رو‌ی‌تان هست. در واقع نیاز نیست که برای خرید یک عطر خوب، رقمی چند میلیونی را هزینه کنید. با همین میزان پول هم می‌توان، عطرهایی با حجم 30میلی‌لیتر تا 100 میلی‌لیتر و البته همراه با ماندگاری مناسب تهیه کرد؛ عطرهایی که اتفاقا در داخل ایران تولید می‌شوند و کیفیت خوبی هم دارند. فقط کافی است یکی از برندهای زیر را به فروشنده‌ها بگویید یا در بازار خرید آنلاین، آنها را جست‌و‌جو کنید؛ آن وقت با هزینه‌ای معقول، عطری خوب را در سبد خرید خود خواهید داشت.

اگر بخواهیم از عطرسازی در ایران بگوییم، باید بیش از اینها بنویسیم. ولی در حال حاضر درباره سهم ایران در عطرسازی، دوست داریم ببینیم وضعیت در چه حالی است. ایران کجا قرار گرفته و چه می‌کند؟ برخی شرکت‌های دارویی یا شرکت‌هایی که محصولات آرایشی بهداشتی کشور را تأمین می‌کنند، دست به تولید عطر و ادکلن زده‌اند و اتفاقا عطرهای مردانه و زنانه خوشبو و استانداردی را تولید می‌کنند. عطرهای ایرانی با اصول مشخصی تولید شده و جزو بهترین‌ها محسوب می‌شوند. در این مطلب می‌خواهیم شما را با برندهای نوپای ایرانی آشنا کنیم.

سنتودیو

برند «سنتودیو» از سال 1400فعالیت رسمی خود را در حوزه تولید محصولات عطری آغاز کرد و با تولید نخستین کلکسیون عطری خود، به دنیای بزرگ عطرسازی گام نهاد و عطرهایی از جنس رایحه و موسیقی را طراحی کرد.

ویوا ویتا

«ویوا ویتا» یکی از برندهای شرکت ایرانی «شانا عطر» است که در سال 1399فعالیت خود را در حوزه تولید محصولات عطری آغاز کرد.

آر بی‌سی استوری

«آر بی‌سی استوری» فعالیت خود را در سال 1401آغاز کرد و در همین سال نیز 4عطر باکیفیت و ناب را روانه بازار کرد. عطرها با مفاهیم و داستان‌های گوناگونی طراحی و تولید می‌شوند که هدف آنها مخاطبینی با شخصیت‌های متفاوت هستند.

آرتیبل

«آرتیبل» به‌تازگی فعالیت خود را آغاز کرده است. این برند مجموعه عطری خود را که شامل 6 عطر باشکوه است، عرضه‌کرده است، عطرهایی که استفاده از ترکیبات اولیه مرغوب روی روند رایحه‌سازی آنها به‌خودی خود دلیل محکمی بر باکیفیت بودن آنهاست.

شایکه

«شایکه» فعالیت خود را از سال 1400آغاز کرد. این برند با بهره‌گیری از دانش روز دنیا و با تکیه بر تجربه متخصصان ایرانی توانسته است روایح بسیار باکیفیتی را به بازار عطر عرضه کند. مواداولیه لازم برای تولید این عطرها، از معتبرترین تولیدکنندگان اسانس در دنیا، واقع در کشور سوئیس تأمین می‌شود.

بِنوا

«بنوا» یک برند ایرانی سازنده عطر است که برای نخستین بار در جهان عطرهایش را بر پایه اسانس طبیعی پوست پسته و استفاده از مرغوب‌ترین اسانس‌های طبیعی معطر تولید می‌کند.گروه دانش‌بنیان تولید عطر بنوا موفق به تولید و عرضه محصولات عطر بنوا با بالاترین کیفیت و قابل رقابت با برندهای معتبر بین‌المللی عطر شده است.

گرانادا

«گرانادا» در سال 1399تاسیس شد. این برند محصولات عطری باکیفیت و خوش‌قیمت خود را با تکیه بر دانش متخصصان و با بهره‌گیری از جدیدترین متدهای روز دنیا تولید کرد و توانست در مدتی اندک محصولات خود را علاوه بر کشور ایران، به چندین کشور دیگر دنیا نیز صادر کند.

آلکمیستو

«آلکمیستو» فعالیت خود را از سال 1399و با تولید عطرهای تجاری باکیفیت آغاز کرد.

دیوان

«دیوان‌پرس» یک برند ایرانی فعال در حوزه تولید محصولات عطری است که فعالیت خود را از سال 1399آغاز کرد. این برند با تکیه بر دانش متخصصان ایرانی و بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین متد‌های روز دنیا توانسته است تولیدات باکیفیتی را روانه بازار کشور کند.

دریم سنت

«دریم سنت» برندی ایرانی است که در سال 1401تاسیس شد و فعالیت خود را در حوزه تولید محصولات عطری آغاز کرد. این برند با تولید رفرنس‌های عطری پرطرفدار توانست در مدت بسیار کوتاه، موفقیت‌های چشمگیری کسب کند.

گرنویل

شرکت «شاناعطر» برند «گرنویل» را خلق کرده است. در محصولات گرنویل تلاش شده تا لطافت و زیبایی گل‌های وحشی، تالاب‌های کوچک و بزرگ به‌جا مانده از باران دیروزی، صخره‌هایی پیش‌رفته تا امواج دریا و دشت‌های پهناور و سرسبز تداعی شود.

بی‌ماین

برند «بی‌ماین» اواخر سال 1400تاسیس شد و فعالیت خود را در حوزه تولید محصولات عطری آغاز کرد. این برند نوپا با پشتوانه‌ای بسیار قوی، عطرهای خود را اوایل سال 1402تولید و به بازار عرضه کرد. بی‌ماین نخستین مجموعه عطری خود را در قالب 2 رفرنس عطری خاص و پرفروش به بازار معرفی کرد.

مزایای خرید عطر ایرانی
اورجینال و اصل
قیمت‌ پایین و مناسب
دارای استاندارد جهانی
حمایت از تولید ملی
مناسب برای هدیه
ماندگاری و پخش بوی مناسب



 

این خبر را به اشتراک بگذارید