• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
جمعه 29 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 192146
+
-

آخرین اخبار داخلی

1 اعزام زائران در قالب کاروان‌های مدینه اول از 3خرداد و زائران در قالب کاروان مدینه دوم از ۱۳خرداد آغاز می‌شود و روند اعزام‌ها تا اول تیرماه به پایان می‌رسد.
2 مجوز خرید ۱۰۰دستگاه خودروی خارجی برای پاسگاه‌های محیط‌بانی صادر شد.
3 به‌گفته معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، در ۲۱استان و در قالب کسب‌وکار پایدار خانواده‌محور برای بیش از ۳هزار زن سرپرست‌خانوار اشتغال ایجادشده است.
4 به‌گفته فرماندار انگوت اردبیل، سیل اخیر بیش از ۶۰۰میلیارد تومان به تأسیسات شهری، روستایی و بخش کشاورزی شهرستان انگوت خسارت وارد کرده است.
5 به‌زودی از تعدادی هواپیما‌های با ‌سرنشین و بدون‌‌سرنشین نیروی هوایی ارتش رونمایی می‌شود.
6 به‌گفته فرمانده فراجا در زمینه جمع‌آوری معتادان متجاهر اقدامات خوبی در کمپ‌های ترک اعتیاد صورت گرفته، البته کمبودهایی در زمینه نگهداری معتادان متجاهر داریم که به‌زودی این کمبودها برطرف می‌شود.
7 واریز وجه ویژه متقاضیانی که در مرحله اول فروش یکپارچه خودرو، نوع خودرو مورد درخواست خود را از سایر خودروسازان به محصولات گروه سایپا تغییر داده‌اند، از پنجشنبه آغاز شده است.
8 نرخ یورو به‌صورت اسکناس و حواله و قیمت اعلامی برای هر گرم طلای ۱۸عیار، پنجشنبه کاهش یافت و دلار و درهم ثابت ماندند.
9به‌گفته معاون بانک مرکزی، نمایندگی و شعبه ۲بانک ایرانی در روسیه تاسیس می‌شود.
10مدیرکل امور اتباع و مهاجرین سازمان ملی مهاجرت ایران اعلام کرد مدارک شناسایی مهاجران افغانستانی تجمیع خواهد شد تا برای آنها یک مدرک واحد صادر شود.
11 مراسم تشییع پیکر محمد بهرامی؛ هنرمند گرافیست و مینیاتوریست و از پایه‌گذاران گرافیک نوین ایران از مقابل خانه هنرمندان ایران برگزار شد.
12 یک مرد جوان براثر جراحی زیبایی «پیکرتراشی» به کام مرگ رفت.
13فرماندار دماوند با اشاره به اینکه برای حفاظت از اراضی ملی و کشاورزی با بناهای غیرمجاز مقابله می‌کنیم گفت: افراد قبل از خرید زمین و ساخت بنا در دماوند استعلام بگیرند.
14 براساس اعلام سرپرست محیط‌زیست بوشهر، پایش لاک‌پشت‌های منقار عقابی در این استان آغاز شده است.
15وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران در یازدهمین نمایشگاه دفاعی بلاروس که با شرکت بیش از ۳۰کشور جهان برگزار شد، شرکت کرد.
16 در جریان نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران قرار است 5قرارداد تأمین تجهیزات مهم در صنعت نفت، به ارزش 500میلیون دلار با شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان منعقد شود.
17 براساس اعلام وزارت بهداشت، در ۲۴ساعت گذشته(از چهارشنبه تا پنجشنبه)، ۵نفر از بیماران کووید-۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری، به ۱۴۶هزارو۲۲۴ رسید.
18 ششمین جلسه تولیت‌های اعتاب مقدسه ایران اسلامی فردا به میزبانی بعثه مقام معظم رهبری در قم برگزار می‌شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید