• یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 19 شوال 1445
  • 2024 Apr 28
پنج شنبه 21 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 191485
+
-

نقل قول/جذب ۷۳۰میلیارد تومان «صدقه» مردمی در سال گذشته


حبیب‌الله آسود، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد: 
‌در سال گذشته ۷۳۰میلیاردتومان صدقه جمع‌آوری شده است. میزان جذب صدقات مردمی در سال۱۴۰۱ نسبت به سال۱۴۰۰ با رشد ۱۹درصدی همراه بوده است. از ۷۳۰میلیارد تومان صدقه جمع‌آوری شده، ۳۲۰میلیارد تومان از طریق صندوق‌های خانگی و حدود ۶۸میلیاردتومان از طریق روش‌های نوین جمع‌آوری شده است.

خرید هزار دستگاه خودروی نجات برای هلال‌احمر

‌پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال‌احمر: 
امسال، سال نوسازی و تقویت تجهیزات انفرادی و عملیاتی هلال‌احمر است و ۱۰۰۰دستگاه خودروی نجات با کمک فدراسیون خریداری می‌کنیم. ۷۰۰هزار داوطلب در سال گذشته به عضویت داوطلبانه هلال‌احمر درآمدند. همچنین رغبت و استقبال عالی جوانان از هلال‌احمر باعث شده که در حال حاضر ۱۴۰هزار نخبه جوان با ما همکاری داشته باشند.

60درصد دانشجویان علوم پزشکی، زنان هستند

بهرام عین‌اللهی،  وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی : ‌
  از ۲۷۰هزار دانشجوی علوم پزشکی؛ ۶۰درصد زنان هستند همچنین ۹هزار صندلی هیأت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی هم متعلق به زنان است. زنان ما در همه عرصه‌ها افتخار آفرینی کرده‌اند و هیچ محدودیتی برای پیشرفت و ترقی آنان وجود ندارد.

آغاز پرداخت حقوق اردیبهشت بازنشستگان کارگری

 حسن ایزدان، بازرس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران: ‌ ‌
از ساعات ابتدایی بیستم اردیبهشت پرداخت حقوق‌ها براساس حروف الفبا آغاز شده است و فیش‌های حقوقی نیز در سامانه قابل رویت است. افزایش مصوب (۲۷درصد برای حداقل‌بگیران و ۲۱درصد برای سایر سطوح) در پرداختی‌ها منظور شده است؛ ضمن اینکه برای مشمولان، ۲۵درصد باقیمانده متناسب‌سازی سال۱۴۰۰ محاسبه و به حساب‌شان واریز شده است. سازمان وعده داده بود مابه‌التفاوت فروردین نیز همراه حقوق اردیبهشت پرداخت می‌شود ، امااین پرداخت صورت نگرفته است. انتظار داریم در روزهای باقیمانده تا پایان‌ماه مابه‌التفاوت فروردین برای همه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی واریز شود.





 

این خبر را به اشتراک بگذارید