• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
سه شنبه 19 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 191296
+
-

نکته بازی/ به این بچه رحم کنید

از همان روزی که تصویر آرات حسینی کنار محمدرضا ساکت، مدیرعامل سپاهان منتشر و گفته شد این کودک 10ساله به باشگاه اصفهانی پیوسته، همه می‌دانستند که آخر این داستان خوش نیست. با این حال هیچ‌کس حدس نمی‌زد قصه به همین زودی تمام شود. حضور آرات در سپاهان کمی بیشتر از 2ماه طول کشید و در نهایت پدر او با انتشار یک استوری، از خداحافظی پسرش با طلایی‌پوشان خبر داد. اینکه چه مسائلی منجر به این اتفاق شده، روشن نیست. با این حال سلسله حوادثی که برای آرات رخ می‌دهد، از منظر انسانی هم نگران‌کننده است. ما با پسربچه‌ای مواجهیم که به جای کودکی کردن، مدام به باشگاه‌های مختلف ایرانی و خارجی لینک می‌شود و در کانون اخبار قرار می‌گیرد. بس است واقعا، به این بچه رحم کنید لطفا!

همین را می‌خواستی؟
محمد عباس‌زاده بین گلزنان برتر لیگ امسال بهترین آمار را دارد. او به نسبت دقایقی که بازی کرده، خوب گل زده است. این بازیکن حدود 1500دقیقه برای تراکتور به میدان رفته و تقریبا هر 150دقیقه یک گل زده است. بنابراین شاید اگر فرصت بیشتری برای بازی در اختیار داشت می‌توانست آقای گل شود. با این حال پاکو خمز عقیده دیگری داشت. به‌نظر می‌رسد یک رقابت مضر بین عباس‌زاده و رضا اسدی برای آقای گلی شکل گرفته بود که مربی تراکتور را به واکنش وا داشت. او گفت این شرایط را تحمل نمی‌کند و عباس‌زاده هم استوری گذاشت که: «در باغی هستیم که باغبان ما را دوست ندارد.» باغبان هم نامردی نکرد و در 4بازی بعدی کلا 15دقیقه به این مهاجم بازی داد. همین را می‌خواستی استاد؟!

بیچاره شدیم رفت
امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی ایران که برای حضور در سمینار جام‌جهانی٢٠٢٢ و همچنین مراسم قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا به قطر سفر کرده، در حاشیه روز اول این همایش با جانی اینفانتینو رئیس فیفا، لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرژانتین و هانسی فلیک سرمربی تیم ملی آلمان ملاقات کرد. در مورد این دیدار، نوشته شده که آقایان با هم در مورد شرایط فوتبال جهان و کم و کیف میزبانی قطر از جام‌جهانی صحبت کرده‌اند که خیلی هم خوب است. عکس‌های جالبی هم از ملاقات‌ها بیرون آمده که امیرخان را شاد و بشاش نشان می‌دهد؛ الهی که همیشه همینطور باشند. فقط آنهایی که قلعه‌نویی را بهتر می‌شناسند، مطمئن هستند از امروز تا سال‌ها باید شنونده خاطرات این ملاقات و نقل‌قول‌های فلیک و اسکالونی باشیم. قبول ندارید؟ فقط کمی صبر کنید!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید