• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
سه شنبه 19 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 191294
+
-

آماربازی

03
تیم منتخب هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر با حضور 3بازیکن از تراکتور شکل گرفته تا تبریزی‌ها بیشترین تعداد نماینده را در جمع منتخبان این هفته داشته باشند. گوستاوو واگنین، زننده 2گل از 3گل تراکتور در این هفته بهترین بازیکن تیمش بود و از متریکا نمره 8.42 را دریافت کرد. واگنین با این نمره سومین بازیکن برتر هفته بیست‌وهشتم بود و در تیم منتخب هفته قرار گرفت. علاوه بر او ریکاردو آلوز و محمد آقاجانپور نیز در تیم منتخب هفته قرار گرفتند. آقاجانپور یکی از 3گل تراکتور را به مس کرمان زد و نمره‌اش در متریکا 7.63بود. آلوز هم بعد از مدت‌ها پاس گل داد و با نمره 7.69در تیم منتخب هفته قرار گرفت.

02
بعد از تراکتور که 3بازیکن در تیم منتخب هفته داشت، تیم‌های مس رفسنجان و ذوب‌آهن تیم‌های بعدی بودند که هر کدام 2بازیکن را به تیم منتخب هفته فرستادند. طبیعتا یکی از بهترین‌های مس رفسنجان گادوین منشا بود که سریع‌ترین گل تاریخ لیگ را زد و در ادامه تعداد گل‌هایش را 2 برابر کرد. منشا با نمره 9.41 بهترین بازیکن هفته هم بود. مس به جز او شاهین توکلی را هم در جمع منتخبان داشت. از تیم ذوب‌آهن هم امیرحسین جدی و محمدحسین اسلامی در جمع منتخبان هفته قرار داشتند. جالب اینکه در برد 2بر صفر ذوب‌آهن هیچ‌یک از این دو نفر گلزنی نکردند اما نمرات‌شان 7.23و 7.78 بود و در تیم منتخب هفته قرار گرفتند.
 
01
و اما 4بازیکن باقیمانده که از 4تیم مختلف انتخاب شده و در تیم منتخب هفته قرار گرفته‌اند. دروازه‌بان منتخب این هفته حسین پورحمیدی است که در یک بازی سخت، یک کلین‌شیت دیگر برای خودش ثبت کرد و این بار برای این هدف یک پنالتی هم از گل‌گهر گرفت. این سومین پنالتی مهارشده توسط پورحمیدی در این فصل بود که نمره او را به 9.32 رساند. از مدعیان قهرمانی یعنی پرسپولیس و سپاهان به‌ترتیب مهدی ترابی و نیلسون جونیور به تیم منتخب هفته رسیدند و نمره مدافع سپاهان از ترابی هم بهتر بود. نیلسون با نمره 8.08 پنجمین بازیکنی بود که نمره بالاتر از 8 داشت. از تیم نفت آبادان هم بازیکنی که دروازه استقلال را باز کرد یعنی مهدی ممی‌زاده با نمره 7.66 در خط حمله تیم منتخب هفته قرار گرفت.

این خبر را به اشتراک بگذارید