• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
دو شنبه 18 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 191227
+
-

سوء‌قصد به جان یک روحانی در ساوه

تحقیق از جوانی که با چاقو به امام جماعت یکی از مساجد در ساوه حمله کرده بود نشان می‌دهد که او از اختلالات روانی رنج می‌برد.
به‌ گزارش همشهری، حدود ساعت۲۱ شنبه‌شب به پلیس خبر رسید که پسر جوانی با چاقو به امام جماعت روستای احمدآباد از توابع بخش مرکزی ساوه حمله کرده است. زمانی که مأموران به محل حادثه رسیدند این روحانی به مرکز درمانی منتقل شده بود. تحقیقات از شاهدان عینی نشان می‌داد که حجت‌الاسلام احمدی، امام جماعت روستای احمدآباد ساوه پس از اقامه نماز مغرب و عشا و خروج از مسجد جامع روستا توسط جوانی که دارای اختلالات روحی و روانی است با ضربه چاقو مجروح شده است. در این شرایط دستگیری ضارب به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت تا اینکه مأموران پس از 4ساعت تلاش موفق شدند متهم را دستگیر کنند.
سردار هادی رفیعی‌کیا، فرمانده انتظامی استان مرکزی با اعلام جزئیات این حادثه گفت: با اشراف اطلاعاتی مأموران انتظامی، ضارب در کمتر از ۴ساعت در یکی از پارک‌های ساوه و درحالی‌که سلاح سرد به همراه داشت، دستگیر شد. او در ادامه گفت:‌ با تلاش کادر درمان، وضعیت جسمانی امام جماعت روستای احمدآباد مساعد است و تحقیقات از متهم برای روشن شدن انگیزه‌اش از این اقدام ادامه دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید