• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
دو شنبه 18 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 191155
+
-

امید سردرگم!

اگر به یاد بیاورید که پروسه انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال امید حتی قبل از انتخاب سرمربی جدید تیم ملی بزرگسالان شروع شده بود، حتما از این همه بلاتکلیفی و معطلی در اطراف این تیم شگفت‌زده خواهید شد. زمان به سرعت از دست می‌رود و فدراسیون فوتبال هنوز هم سرمربی جدید را معرفی نکرده است. آیا مدیران فدراسیون برای انتخاب سرمربی جدید در انتظار پایان لیگ برتر هستند؟ آیا اختلافی درون فدراسیون و تیم ملی وجود دارد که اجازه نمی‌دهد این انتخاب زودتر شکل بگیرد؟

  2هفته فرصت؛ پای لیگ وسط است؟
دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرده است که سرمربی جدید تیم ملی امید 2هفته دیگر معرفی خواهد شد. چرا 2هفته؟ به‌نظر می‌رسد فدراسیونی‌ها در انتظار پایان لیگ هستند. اما سؤال اینجاست که مگر سرمربیان مدنظر فدراسیون، جزو تیم‌های مدعی قهرمانی یا تیم‌های در معرض سقوط هستند؟ همه می‌دانند که مهدی تارتار و مجتبی حسینی 2گزینه جدی برای هدایت امیدها به شمار می‌روند. آیا واقعا وضعیت ذوب‌آهن و پیکان طوری است که انتخاب مربی‌شان برای تیم امید، شرایط را برای این 2 باشگاه به هم بریزد؟ پس دلیل به تأخیر افتادن این انتخاب، مسئله‌ای غیراز این است.

  یک اختلاف همیشگی
تیم امید همیشه محل اختلاف فدراسیون و کمیته ملی المپیک بوده و حالا نیز این اختلاف ظاهر دیگری پیدا کرده است. این بار اختلاف اصلی بین حبیب کاشانی و امیر قلعه‌نویی است. به‌نظر می‌رسد کاشانی که با اصرار کمیته المپیکی‌ها مدیر تیم شده و قلعه‌نویی که از فدراسیون قول گرفته در فوتبال اختیارات بیشتر از یک سرمربی داشته باشد، تلاش می‌کنند گزینه‌های خودشان را روی نیمکت تیم امید بنشانند. با این حساب هر کسی که در این تیم روی کار بیاید و این مسئولیت بزرگ را قبول کند، کار بسیار سختی خواهد داشت.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید