• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
شنبه 16 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 191000
+
-

با مردم/تنها استخر شهر گلپایگان از 4سال قبل تعطیل است

شهر گلپایگان تنها یک استخر سرپوشیده دارد که آن هم از 4سال قبل تعطیل است. هر مسئولی در این چند سال آمده برای بازگشایی استخر وعده داده، ولی هیچ‌کدام عملی نشده و اکنون سال‌هاست مردم از کمبود مکان‌های ورزشی این شهر به‌خصوص استخر رنج می‌برند و برای آب‌درمانی و تفریحات آبی به شهرهای همجوار می‌روند.
خوب‌بخت از گلپایگان

سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی بدون نظارت به حال خود رها شده‌اند
یکی از معضلاتی که مسافران خصوصا سالمندان، کودکان و بیماران با آن مواجهند، نبود سرویس بهداشتی در مسیرهای جاده‌ای‌ است؛ آن تعدادی هم که دایر است یا کثیف است یا امکانات کافی ندارد. چگونه است که این همه رستوران و مراکز اقامتی با قیمت‌های گزاف در مسیرهای مختلف تعبیه شده، اما به سرویس بهداشتی آنها توجه نمی‌شود و نظافت و بهداشت آنها به‌درستی انجام نمی‌شود که این مسئله برای سلامت عمومی خطرناک است.
کیانی از تهران

روان بودن فاضلاب خانگی در محله دیگاله ارومیه
در محله دیگاله واقع در پشت مسجد خاتم‌الانبیاء در شهر ارومیه فاضلاب‌های خانگی در کوی و خیابان روان هستند. در کوی 24 دیگاله که هیچ جدول‌بندی و مسیر تعیین شده‌ای برای فاضلاب نیست این آب‌های آلوده چهره زشتی به محله داده و باعث ایجاد بوی تعفن و گسترش بیماری‌های عفونی شده‌اند. مشکل یادشده با چند ده متر جدول‌کشی حل می‌شود، اما به‌رغم پیگیری مکرر اهالی از طریق سامانه111 در شهر ارومیه و حتی اعزام کارشناس از سوی شهرداری برای بررسی میدانی وضعیت یادشده هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته است.
اسمعلی از ارومیه

پیامک
تقاضای پرداخت اضافه بعد از اعلام قیمت قطعی خودرو غیرقانونی است

 سال گذشته برای خرید یک دستگاه شاهین در طرح پیش‌فروش ۱۳آبان با موعد ارسال دعوتنامه هفته آخر اسفند، ثبت‌نام کردم. هنگام ثبت‌نام نصف مبلغ خودرو به مبلغ ۱۷۲میلیون تومان را پرداختم و ۱۸اسفند1401 نیز با پرداخت ۱۸۱میلیون تومان تکمیل وجه کردم. درحالی‌که منتظر اعلام پیام تحویل خودرو بودم تقاضای 10میلیون وجه مجدد کردند که دلیل درخواست ۱۰میلیون اضافه معلوم نیست. تا لحظه ارسال پیام هم هیچ خبری از فاکتور شدن خودرو نیست. بعد از پیگیری‌های بسیار، نمایندگی گفت باید منتظر پیامک الحاقیه باشید و ظاهرا تقاضای 15میلیون دیگر وجه نقد دارند. این چه مدل فروشی است؟ آیا سازمان‌های نظارتی و حامی حقوق خریدار و مصرف‌کننده نباید به این موضوع ورود کنند؟
خانزادی از تهران

تأمین اقساط طرح نهضت ملی مسکن برای اغلب مردم سخت است
جوان 30ساله‌ای هستم که 3سال پیش در طرح مسکن ملی شهرستان خواف در استان خراسان رضوی شرکت کردم. بعد 2سال پیمانکار، قراردادی بین ۶۸نفر متقاضی که اکثرا از طبقه کارگر بودند، نوشت که براساس آن باید ۱۱۰میلیون تومان یکجا بپردازیم و باقی وجه در 6قسط تکمیل شود. اصلا فکر می‌کنند که چطور باید این ارقام تامین شود؟ اگر پرداخت این ارقام برایمان ساده بود که صاحبخانه بودیم و اصلا در این طرح ثبت‌نام نمی‌کردیم.
بای سلامی از خواف
 
داروهای کودکان مشمول پوشش‌های بیمه‌ای بیشتری شود
نوزاد دخترم را در 2ماهگی برای مورد اضطراری به مرکز طبی کودکان مفید بردم، اما هزینه دارو نسبت به قبل باورکردنی نبود. واقعا تکلیف ما چیست و چرا داروهای کودکان مشمول پوشش‌های بیمه‌ای بیشتر نمی‌شود؟
شعبانی از تهران
 

این خبر را به اشتراک بگذارید