• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
شنبه 16 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 190996
+
-

3حادثه جنایی در آخر هفته پایتخت

در جریان ٣ حادثه جداگانه، ٣مرد جانشان را از دست دادند و حالا تحقیقات درباره ابعاد این حوادث آغاز شده است.
به‌گزارش همشهری، عصر پنجشنبه چهاردهم اردیبهشت به قاضی محمد حسین زارعی، بازپرس جنایی تهران خبر رسید که پسری جوان در جریان یک درگیری به قتل رسیده است. به دستور بازپرس جنایی، تحقیقات درباره این حادثه آغاز و مشخص شد که مقتول به همراه 5نفر از دوستانش برای تفریح به پارکی در یکی از محله‌های تهران رفته بودند. در آنجا مقتول و دوستانش، در حال شوخی با هم بودند که همین موجب شد تا درگیری میان آنها شکل بگیرد. در این بین عامل جنایت که از این شوخی عصبانی شده بود، ناگهان دست به چاقو شده و ضربه‌ای به قفسه سینه یکی دیگر زد. به‌دنبال این حادثه، جوان زخمی که 20ساله بود به بیمارستان منتقل شد امالحظاتی بعد جان خود را از دست داد و عامل قتل نیز متواری شد. به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی تهران تحقیقات برای دستگیری قاتل فراری ادامه دارد.
دومین حادثه روز چهارشنبه رخ داد.آن روز به قاضی امیرحسین علیمردان خبر رسید که مردی به قتل رسیده است. حادثه در جاده کن و سولقان اتفاق افتاده بود. مقتول در چادر مسافرتی بودکه به‌دلیل نامعلومی چادر به آتش کشیده شده بود. بررسی‌ها نشان داد که قربانی مردی حدودا ٢٨ساله بوده است. او داخل چادر مسافرتی بوده که چادر آتش گرفته اما دلیل مرگ او آتش‌سوزی نبود، او به‌دلیل ضربه جسم سنگینی که به سرش وارد شده جان باخته بود. این یعنی عامل جنایت پس از قتل، چادر را به آتش کشیده بود. یکی از رهگذران به تیم جنایی گفت: ساعت2 بعدازظهر در حال عبور از جاده بودم که چادر مسافرتی را دیدم اما ساعت 4 بعدازظهر در حال برگشت، چادر را در حال سوختن دیدم. تحقیقات برای کشف راز این جنایت ادامه دارد.
سومین پرونده، در دادسرای جنایی تهران تشکیل شد. ماجرا از این قرار بود که مرد میانسالی به اداره چهارم پلیس آگاهی پایتخت رفت و از ناپدید شدن پسرش خبر داد. با شکایت مرد میانسال تحقیقات برای یافتن جوان گمشده آغاز شد. درحالی‌که تحقیقات در این‌باره ادامه داشت، سه‌شنبه پنجم اردیبهشت جسد جوان گمشده در ارتفاعات شمالی غرب تهران توسط کوهنوردان کشف شد. به دستور بازپرس محمدرضا صاحب جمعی، تحقیقات آغاز و این فرضیه مطرح شد که احتمالا پسر جوان بر اثر سقوط جان خود را از دست داده است. با این حال بررسی‌ها در این پرونده ادامه دارد.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید