• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
شنبه 16 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 190944
+
-

نکته بازی/ آزادی برای شما بهتر نیست؟

تغییر مکان بازی پیکان و پرسپولیس از ورزشگاه دستگردی به آزادی، اعتراض غیرمنتظره باشگاه هوادار را به همراه آورد. مسئولان این تیم با این منطق که شاید بازی خودشان در نیمه‌نهایی جام‌حذفی با پرسپولیس هم به همین سرنوشت مبتلا شود، بیانیه‌ای منتشر کردند و گفتند فقط در دستگردی با سرخپوشان بازی می‌کنند. این در حالی است که اتفاقا به‌نظر می‌رسد بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برای هوادار بهتر باشد. در 4تقابل آخر سرخپوشان با هوادار، تیم یحیی گل‌محمدی فقط یک‌بار موفق به پیروزی شده که آن هم برتری 3بریک در بازی رفت امسال در ورزشگاه دستگردی بوده. وگرنه هوادار پارسال در آزادی یک مساوی سرنوشت‌ساز از پرسپولیس گرفت و امسال هم در همان استادیوم تیم یحیی را برد. بهتر نیست شما اعتراض نکنید؟

بدنساز برای آنالیز بازی؟
مسابقه دیروز ملوان و مس رفسنجان در چارچوب مسابقات هفته بیست‌وهشتم در حالی برگزار شد که امیر قلعه‌نویی یکی از دستیارانش را برای زیرنظر‌گرفتن این مسابقه به انزلی اعزام کرد. او کسی نبود غیر از علی‌اصغر قربانعلی‌پور، مربی بدنساز تیم ملی که راهی شمال کشور شد و این مسابقه را از نزدیک تماشا کرد. البته که زیرنظر‌گرفتن مسابقات لیگ از سوی کادرفنی تیم ملی خیلی هم چیز خوبی است، اما پرسش اینجاست که مربی بدنساز قرار است چه آنالیزی از مسابقه داشته باشد؟ یعنی مثلا او به تهران برمی‌گردد و به قلعه‌نویی می‌گوید فلان بازیکن ملوان از نظر بدنی آماده است و باید به تیم ملی دعوت شود؟ امیدواریم این کارها صرفا جنبه «نمایش» نداشته باشد و سرمربی تیم ملی لیگ را به‌طور هدفمند رصد کند.

این بی‌احترامی به نساجی نیست؟
در ادامه اتفاقات عجیب و غریب فوتبال ایران، مربی استقلال هم خواهان حضور داور خارجی برای قضاوت در فینال جام‌حذفی شد. خسرو حیدری، دستیار ریکاردو ساپینتو با انتقاد از انتقال بازی پیکان و پرسپولیس از ورزشگاه دستگردی به استادیوم آزادی، به خبرنگاران گفت: «ما از سازمان لیگ و فدراسیون قاطعانه می‌خواهیم برای فینال جام‌حذفی از داور خارجی استفاده شود.» این در حالی است که اولا سال‌هاست از داور خارجی در دربی استفاده نمی‌شود و ثانیا اصلا مشخص نیست استقلال به بازی نهایی جام‌حذفی می‌رسد یا نه! این اظهارنظر خسرو حیدری، به‌نوعی بی‌احترامی به نساجی مازندران است که در نیمه‌نهایی باید با استقلال مصاف بدهد؛ تیمی که از قضا پارسال قهرمان جام‌حذفی هم شده است. شما اول نساجی را ببرید، بعد در مورد فینال نظر بدهید.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید