• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
پنج شنبه 14 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 190842
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/983vY
+
-

آماربازی

23
تراکتور همچنان بهترین تیم لیگ در نیمه دوم رقابت‌ها‌ست و تنها تیمی است که هرگز در نیمه مربیان شکست نخورده‌. تبریزی‌ها این عنوان را از همان ابتدای لیگ در دست داشتند. آنها چه در زمان قربان بردیف و چه در دوره پاکو خمز، بهترین نتایج را در نیمه مربیان گرفته‌اند. تراکتور طی 27بازی 13بار نیمه دوم را برده و 14بار هم با حریفان به تساوی رسیده است. گل‌های زده سرخپوشان تبریز در نیمه دوم 23 و گل‌های خورده آنها 9گل بوده است؛ یعنی تفاضل گل 14+ برای تیمی که تفاضل گلش در نیمه اول منفی3 بوده است! اگر فوتبال فقط 45دقیقه اول بود، تراکتور الان رتبه هشتم جدول را داشت اما اگر فقط نیمه دوم محاسبه می‌شد، این تیم صدرنشین لیگ بود.
 
19
اگر تراکتور بهترین تیم نیمه دوم رقابت‌ها‌ست و فاصله خوبی هم با رقبا دارد، در عوض جدول نیمه اول شاهد رقابت نزدیک 2تیم سپاهان و پرسپولیس است که در حال حاضر سپاهانی‌ها جایگاه بالاتری دارند. سپاهان در نیمه‌های اول 10برد، 16مساوی و یک باخت داشته، 19گل زده و 5گل دریافت کرده است. گل‌های زده و خورده پرسپولیس هم دقیقا با سپاهان مساوی است اما سرخپوشان با 10برد، 15مساوی و 2باخت، یک امتیاز کمتر از رقیب دارند. سپاهان فقط یک‌بار در نیمه اول شکست خورده که مربوط به دربی اصفهان در دور برگشت است. نیمه اول آن مسابقه با یک گل به سود ذوب‌آهن تمام شد اما در نهایت سپاهان بازی را 2 بر یک برد.
 
13
تیم پیکان هم ازجمله تیم‌هایی است که عملکردش در 2نیمه تفاوت فاحشی داشته است. پیکان هم مثل تراکتور در نیمه دوم نتایج بهتری گرفته اما این نتایج آنقدر خوب نبوده‌اند که پیکانی‌ها را مثل تراکتور به بالای جدول برساند. پیکان در نیمه اول فقط 2برد داشته و یکی از 3تیم آخر جدول است، اما در نیمه دوم این تیم تا رتبه هفتم بالا آمده و 32امتیاز از 27بازی گرفته است. اگر مجتبی حسینی در نیمه دوم خیلی بهتر از نیمه اول نتیجه می‌گیرد، در عوض شرایط مهدی تارتار کاملا برعکس است. تیم ذوب‌آهن در نیمه اول نتایج خوبی گرفته و حتی در مقطعی صدرنشین این نیمه بود. در حال حاضر هم ذوبی‌ها در نیمه اول رتبه هفتم و در نیمه دوم رتبه سیزدهم را دارند.

این خبر را به اشتراک بگذارید