• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
سه شنبه 12 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 190684
+
-

کشف جسد مرد گمشده در چاه 200متری

تحقیقات برای یافتن مردی که از حدود یک‌ماه قبل به طرز عجیبی مفقود شده بود به کشف جسد او در چاهی 200متری و دستگیری قاتلش منجر شد.
به گزارش همشهری، روز 16فروردین امسال نزدیکان مردی 44ساله به کلانتری 11بندرعباس رفتند و از مفقود شدن او خبر دادند. آنها گفتند که این مرد سوار بر خودرواش از خانه بیرون رفته و دیگر برنگشته و به تماس‌های تلفنی نیز جواب نمی‌دهد. بعد از انجام بررسی‌های اولیه و استعلام نام این مرد از مراکز درمانی و انتظامی تحقیقات وارد مرحله تازه‌ای شد و مأموران به بررسی فرضیه‌های دیگری ازجمله قتل پرداختند. اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که مرد گمشده سوار بر خودرواش از بندرعباس به‌سوی شهرستان بستک حرکت کرده؛ اما هنوز معلوم نبود که او با چه نیتی به آنجا رفته و در بین راه به چه سرنوشتی دچار شده است. در همین حال معلوم شد که او از مدتی قبل با یکی از دوستانش دچار اختلاف مالی شده و ممکن است همین اختلاف منشا مفقود شدن این مرد باشد. هرچه تحقیقات ادامه پیدا می‌کرد کارآگاهان به اطلاعات بیشتری در این‌باره دست پیدا می‌کردند تا اینکه پی بردند مرد گمشده به‌احتمال زیاد توسط دوستش به قتل رسیده است. در این شرایط کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی هرمزگان راهی مخفیگاه مظنون در شهرستان بستک شده و در عملیاتی غافلگیرانه او را دستگیر کردند.
متهم در بازجویی‌های مقدماتی به قتل دوستش اعتراف کرد و گفت به‌دلیل اختلافاتی که از قبل با یکدیگر داشته‌اند با او درگیر شده و او را به قتل رسانده است. متهم همچنین اعتراف کرد که بعد از قتل، جسد مقتول را به چاهی عمیق در روستایی دورافتاده انداخته است.
در ادامه رسیدگی به این پرونده گروهی از مأموران همراه با متهم به محل وقوع قتل در شهرستان سیرجان اعزام شدند و با همکاری مأموران پلیس آگاهی این شهر و مأموران آتش‌نشانی موفق شدند پس از حدود 18ساعت تلاش جسد مقتول را از عمق 200متری چاهی که در 10کیلومتری جاده سیرجان- بندرعباس قرار داشت بیرون بکشند. به این ترتیب جسد به پزشکی قانونی منتقل و تجسس‌ها در این‌باره ادامه یافت.
سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی هرمزگان در این‌باره گفت: با کشف جسد مقتول، هم‌اکنون متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات برای کشف زوایای پنهان این جنایت ادامه دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید