• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
سه شنبه 12 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 190682
+
-

دو فوتبالیست در پشت پرده آدم‌ربایی 500میلیونی

انتظامی
دو فوتبالیست در پشت پرده آدم‌ربایی 500میلیونی

فوتبالیستی که پس از انتقال به یکی از لیگ‌های‌ کشورهای همسایه دچار مشکل شده و مجبور به بازگشت به کشور شده بود برای انتقام‌گیری از مدیربرنامه‌هایش نقشه ربودن او را طراحی و اجرا کرد.
به گزارش همشهری، رسیدگی به این پرونده از روز ۲۷ فروردین‌ماه امسال در شعبه هشتم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران آغاز شد. زن و مردی با طرح شکایت مدعی شدند که پسرشان به‌نام داریوش -۳۲ ساله - ربوده شده و آدم ربایان برای آزادی اش ۵۰۰میلیون تومان می‌خواهند.کارآگاهان در تحقیقات خود پی بردند که جوان ربوده شده از ۱۰سال پیش به‌عنوان بازیکن فوتبال در یکی از تیم‌های دسته دوم بازی می‌کرد اما از مدتی قبل به‌عنوان مدیربرنامه بازیکنان کار می‌کند و آنها را به تیم‌های دیگر منتقل می‌کند. آنها در ادامه دریافتند که داریوش مدتی قبل یکی از بازیکنان فوتبال را به لیگ فوتبال یکی از کشورهای همسایه منتقل کرده امااین بازیکن پس از مدتی با باشگاهش دچار مشکل شده و به کشور برگشته است. همین موضوع به اختلافی بین آنها تبدیل شده بود و این بازیکن دلیل شکست خوردنش را داریوش می‌دانست و از او خواسته بود که برای جبران این شکست به او 50میلیون تومان بدهد.
با مشخص شدن قرار داشتن این بازیکن به نام حمید - 35ساله- در پشت پرده این آدم‌ربایی، او در تالش دستگیرشد. او به ربودن داریوش با همدستی فوتبالیست دیگری به نام میلاد اعتراف کرد. او ادامه داد:داریوش را در کلبه زندانی کرده بودیم اما او یکبار از آنجا فرار کرد ولی  در زمین‌های باتلاقی گرفتار شد و دوباره او را به کلبه برگرداندیم. به‌دنبال اعترافات متهم، مأموران به این کلبه جنگلی رفته و جوان ربوده شده را آزاد کردند.کارآگاهان در ادامه موفق شدند میلاد را نیز در تهران دستگیر کنند.او در اعترافاتش گفت: من در لیگ دسته دوم مشغول بازی هستم و حمید با وعده انتقالم به تیم های لیگ برتری فریبم داد تادر ربودن داریوش به او کمک کنم. به گفته سرهنگ مرتضی نثاری، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ تحقیقات در این باره ادامه دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید