• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
یکشنبه 10 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 190359
+
-

آماربازی

254
نفت آبادان برای اولین‌بار در این فصل توانست در 2بازی متوالی کلین‌شیت کند. در حالی که خیلی از تیم‌ها رکورد 5 یا حتی 6کلین‌شیت متوالی را در این فصل به‌جا گذاشته‌اند، نفت آبادان تازه در هفته بیست‌وهفتم و بعد از متحول شدن زیر نظر عبدالله ویسی توانسته در 2بازی متوالی گلی دریافت نکند. این تیم حالا 254دقیقه است گل نخورده که برای آبادانی‌ها در این فصل یک رکورد محسوب می‌شود. نتایج آبادانی‌ها در 2هفته اخیر، مساوی بدون‌گل با پیکان و برد 4برصفر مقابل نساجی بوده است. دیگر تیم قعرنشین یعنی نفت مسجدسلیمان سابقه 2کلین‌شیت متوالی را دارد اما دقایق گل نخوردن مسجدسلیمانی‌ها به 200دقیقه نمی‌رسد.

331
تیم آلومینیوم اراک این هفته هم موفق به گلزنی نشد تا دقایق گل‌نزدنش به 331دقیقه برسد. تیم مهدی رحمتی بعد از گلی که در هفته بیست‌وچهارم و در دقیقه29 به مس کرمان زد، دیگر موفق به گلزنی نشده و در 3بازی متوالی مقابل استقلال، نساجی و ذوب‌آهن ناکام مانده است. آلومینیوم همچنین آخرین تیمی است که به مس کرمان امتیاز داده و تیم قعرنشین مس بعد از تساوی یک-یک با آلومینیوم هر 3بازی بعدی‌اش را باخته است. آلومینیوم یک رکورد جالب دیگر هم دارد؛ این تیم با نساجی به تساوی بدون‌گل رسیده و تبدیل به تنها تیمی شده که در نیم‌فصل دوم به نساجی گل نزده است. نساجی در 13هفته اخیر فقط یک کلین‌شیت داشته و در 12بازی دیگرش گل خورده است. آن یک کلین‌شیت مقابل خط حمله ناکام آلومینیوم به دست آمده است.

262
مس کرمان هم مانند نساجی قائمشهر، رکورد گل خوردن در 12بازی از 13بازی اخیر را دارد. مس در هفته شانزدهم یعنی در اولین هفته از نیم‌فصل دوم نفت مسجدسلیمان را 2برصفر شکست داد و این تنها کلین‌شیت آنها در نیم‌فصل دوم بوده است. کرمانی‌ها در آخرین بازی از نیم‌فصل اول هم 2گل از سپاهان خورده بودند. بیشترین دقایقی که مس کرمان توانسته دروازه‌اش را بسته نگه‌دارد 262دقیقه بوده که این رکورد در همان هفته‌های ابتدایی به دست آمده و بعدا هرگز تکرار نشده است. بیشترین کلین‌شیت متوالی این تیم 2کلین‌شیت بوده و همیشه در بازی سوم دروازه کرمانی‌ها باز شده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید