• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 7 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 190160
+
-

با مردم/شهر قوچان نیازمند شهربازی است

شهر خوش آب و هوای قوچان که همواره ‌ مقصد گردشگران بسیاری است شهربازی ندارد؛ درحالی‌که جمعیت شهر جوان است و شهربازی می‌تواند مطالبه‌ای جدی باشد. چرا تاکنون یک شهربازی در یکی از پارک‌های شهر احداث نشده است.
سالاری از قوچان

 تقاطع مدنی با خیابان نجف آبادی نیازمند سرعتکاه است
تقاطع خیابان شهید مدنی با خیابان شهید نجف آبادی به واسطه قرار گرفتن داروخانه شبانه‌روزی، استفاده رانندگان برای دورزدن از هر دو مسیر رفت و برگشت، قرار داشتن درمانگاه و بانک و وجود ناحیه مقاومت بسیج شهید بهشتی بسیار پرتردد است. با این همه هیچ علامت راهنمایی و رانندگی و سرعتکاهی در مسیر وجود ندارد و همواره رانندگانی که قصد خروج از خیابان شهید نجف‌آبادی به شهید مدنی جنوبی را دارند با خطر تصادف مواجه هستند همچنین کسانی که قصد دارند از مدنی شمالی وارد نجف‌آبادی شوند و نیز عابران پیاده‌ای که برای رسیدن به درمانگاه و داروخانه شبانه روزی از عرض خیابان رد می‌شوند در معرض خطر جدی هستند.
پرورش از تهران

طرح ساماندهی مسکن و اجاره بها در صحن مجلس پیگیری شود
سؤال من از نمایندگان این است که چه زمانی قرار است طرح ساماندهی مسکن و اجاره بها در صحن مجلس پیگیری شود.
همه ساله در محدوده فصل جابه‌جایی این بحث‌ها مطرح و پس از چندی به حال خود رها می‌شود. هم‌اکنون با وجود اینکه حقوق من نوعی تنها 20درصد افزایش داشته است صاحبخانه کرایه را 130درصد افزایش داده است. اگر وضعیت اینگونه پیش برود احتمال هرگونه نارضایتی در جامعه، هرج و مرج دربازار اجاره و درگیری فیزیکی مابین موجرین و مستأجرین متصور است.
فرهاد رمضانپور نادرگلی از ارومیه

پیامک
فدراسیون سوارکاری به وضعیت دوچرخه سواران رسیدگی کند
از فدراسیون دوچرخه‌سواری کشور درخواست می‌کنیم نسبت به وضعیت دوچرخه‌سواری درکشور حساس باشد و به دوچرخه سواران رسیدگی کند. به‌خصوص توجه به مسائل تیم‌های ملی و برپایی اردوهای آمادگی داخلی و جهانی را مدنظر قرارداده و فرصت بالندگی به دوچرخه سواران بدهد.
شعیبی از تهران

برای دریافت دیه،سال‌هاست پیگیرم ولی نتیجه‌ای نگرفته‌ام
پدر و ولی‌دم موضوع پرونده ای دردادیاری اجرای احکام دادسرای شهرستان سبزوار هستم و سال‌هاست برای دریافت دیه مکاتبه و پیگیری کرده و به جایی نرسیده‌ام.
ازسال 1400بعد از تأکیدات دفتر ارتباطات مردمی ریاست محترم قوه قضاییه امیدوار شدم که این مسئله حل شود باهمه تأکیدات صورت گرفته به زیر مجموعه‌ها برای رعایت قانون و حقوق مردم، کارها به سامان نیست. از مسئولان قوه‌قضاییه تقاضای رسیدگی و تعیین تکلیف دارم.
ولی دم از سبزوار

تابلوهای تصویری داخل قطارهای مترو همیشه روشن باشند
ضمن تشکر از زحمات مسئولان مترو پیشنهاد می‌کنم جهت رفاه حال و رعایت حقوق شهروندی عزیزان روشندل و ناشنوا، تابلوی تصویری نشان‌دهنده ایستگاه‌ها در داخل قطار‌ها و همچنین سیستم گویا و از پیش ضبط شده مترو که ایستگاه‌ها را اعلام می‌کند به‌طور مرتب فعال باشد تا این دسته از شهروندان هم بتوانند با خیال راحت و بدون کمک گرفتن از دیگران از خدمات مترو استفاده کنند.
رنجبر از تهران

پیام
نرخ خرید گندم پاسخگوی حداقل هزینه‌ها هم نیست

سال گذشته دولت نرخ خرید تضمینی گندم را 12هزار تومان اعلام کرد و امسال با افزایش 20درصدی این رقم را به 15هزار تومان رسانده است؛ این در حالی است که از سال گذشته تا‌کنون در موارد بسیاری ازجمله مواد غذایی، مسکن، خودرو، هزینه‌های تولید گندم و سایر بخش‌های جامعه همگی شاهد تورم صد درصدی و در بعضی موارد بیش از صد‌درصدی بوده‌ایم. اینها در شرایطی است که دولت برای واردات گندم بی‌کیفیت باید حداقل کیلویی 30هزار تومان هزینه پرداخت کند! چرا حاضر نیستند رقم معقولی به کشاورز بپردازند تا باعث ایجاد انگیزه و ماندگاری‌شان در روستاها شود اما به جایش این همه مراحل را طی می‌کنند که به دو برابر قیمت تضمینی خرید گندم، نوع خارجی آن را وارد کنند.
شکوهی راد از ملایر

خانه‌های میدان بهشت منطقه 16نیاز فوری به بازسازی دارند
خانه‌ای در 18متری تختی نزدیک میدان بهشت منطقه16داریم که قدمت آن حدود 80سال است. از 9سال پیش راه‌آهن خانه‌های ما را حریم ریل درنظر گرفته که این اقدام با توجه به قانونی که سال  56وضع شد و قرار بر خارج کردن راه‌آهن از محدوده شهری شد، منافات دارد. جدای از اینها در نتیجه رفت‌وآمد مرتب قطار و سر و صدا و لرزشی که ایجاد می‌کند، خانه‌های ما ترک خورده و هر لحظه ممکن است فرو بریزد و فاجعه‌ای به بار بیاورد. ترس وقوع زلزله و ویرانی این خانه‌های فرسوده هم نگرانی دیگری است که مدام با ماست. اجازه بازسازی و نوسازی هم نداریم و مانده‌ایم بلاتکلیف که بالاخره با ملک‌مان چه کنیم. از مسئولان درخواست داریم یا اجازه نوسازی منازلمان را بدهند و یا با قیمت روز و منصفانه آنها را از ما خریداری کنند.
فلاحتی از تهران




 

این خبر را به اشتراک بگذارید