• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
پنج شنبه 7 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 190157
+
-

مرگ آتشین خواستگار شکست خورده

پسر جوان وقتی از دختر مورد علاقه‌اش جواب رد شنید در اقدامی هولناک با مقدار زیادی بنزین به خانه آنها رفت و علاوه بر آتش زدن بخشی از خانه دست به‌خودسوزی زد. به‌گزارش همشهری، ساعت 5 بامداد دیروز (چهارشنبه) به کلانتری127 نارمک خبر رسید که خانه‌ای در آن حوالی دچار آتش‌سوزی شده و دست‌کم 3نفر نیز دچار سوختگی شده‌اند. آنطور که شواهد نشان می‌داد این حادثه یک آتش‌سوزی معمولی نبود و به‌نظر می‌رسید که به شکل عمدی اتفاق افتاده است. با حضور ماموران در محل حادثه معلوم شد، پسری 32ساله که عامل اصلی آتش‌سوزی است، جان خود را از دست داده و مادر و پسری که در آن خانه سکونت داشتند نیز دچار سوختگی شده‌اند. اما این حادثه چگونه اتفاق افتاده بود؟ ماجرا از این قرار بود که پسر جوان(متوفی) از مدتی قبل به دختری علاقه‌مند شده بود و قصد داشت به هر قیمتی که شده با او ازدواج کند. او در یک مغازه کار می‌کرد و شب قبل از حادثه به خواستگاری دختر مورد علاقه‌اش رفته اما جواب منفی شنیده بود. دختر جوان ظاهرا رفتاری ناخوشایند از پسر جوان دیده و گفته بود که به‌نظرم ما به درد زندگی با یکدیگر نمی‌خوریم.
شنیدن این جواب برای پسر جوان سخت و سنگین بود. او نمی‌دانست با این شکست چطور کنار بیاید و فکرهای زیادی از سرش گذشت تا اینکه سرانجام فکر عجیب و خطرناکی به فکرش رسید. او یک ظرف بنزین تهیه کرد و ساعت 5صبح به خانه دختر مورد علاقه‌اش رفت و بنزین را روی خودش ریخت و درحالی‌که یک فندک در دست داشت شروع به فریاد کرد. مادر دختر جوان وقتی این صحنه را دید جلو رفت تا فندک را از دست پسر بگیرد اما موفق نشد و جرقه فندک آتش به پا کرد و علاوه بر جوان عاشق پیشه، مادر دختر جوان و بخشی از خانه نیز شعله‌ور شدند. در این لحظات وحشتناک بود که برادر دختر جوان نیز جلو رفت تا برای نجات مادرش اقدام‌ کند اما او نیز دچار سوختگی شد و درنهایت این حادثه تلخ با جان‌باختن جوان عاشق پیشه و سوختگی مادر و برادر دختر جوان و آتش‌سوزی در بخشی از خانه‌شان به پایان رسید. به‌دنبال این حادثه به دستور قاضی محمدرضا صاحب‌جمعی، بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران تحقیقات در این‌باره آغاز شد. از سوی دیگر سرهنگ محمد گودرزی، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت نیز روایتی دیگر از این حادثه را بازگو کرد و گفت: پسر جوان شب قبل از حادثه بعد از شنیدن جواب منفی اعضای خانواده دختر را به گرفتن انتقام تهدید کرده بود و هنگام وقوع حادثه نیز به بهانه صحبت وارد خانه آنها شده بود که این حادثه رقم خورد. او ادامه داد:‌ پسر جوان پس از آتش زدن منزل که منجر به سوختگی کامل آنجا شد خودش نیز در میان شعله‌های آتش گرفتار شده و جانش را از دست داد.
براساس این گزارش وضعیت یکی از مصدومان حادثه وخیم گزارش شده و تحقیقات برای روشن شدن ابعاد مختلف این حادثه همچنان ادامه دارد.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید