• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
چهار شنبه 6 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 190040
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/76DX1
+
-

کارگردان اصلی‌خدا بود

رسالت بوذری، مجری برنامه تلویزیونی «محفل» از دلایل استقبال از این برنامه می گوید

تلویزیون
کارگردان اصلی‌خدا بود

«محفل» پر از قصه و روایت‌هایی بود که پیش از این در برنامه‌های «مثل ماه» و «شب‌های روشن» تجربه کرده بودم؛ اما در برخی از توقف‌گاه‌های زندگی جدای از تلاشی که ما آدم‌ها می‌کنیم، جلوه الهی شامل حالمان می‌شود؛ مثل اتفاقی که در برنامه «محفل» رقم خورد و تمام گروه تولید، به این قصه باور داشتند. همه آنها در چارچوب رسانه‌ایشان بهترین کاری که بلد بودند را در مدتی کوتاه که برای تولید این برنامه در اختیار داشتند انجام دادند، اما به عقیده من یک جلوه از سوی خداوند آمد و محفل را محفل کرد؛ خدا کارگردان اصلی برنامه بود.

‌حال و هوای کاظمین
من در تمام این‌ سال‌ها راوی نه، اما گوش شنوای خیلی از قصه‌های مردم سرزمینم بوده‌ام و نمی‌توانم بین‌‌ افرادی که با آنها برخورد داشتم، ‌ برتری قائل شوم، ولی یک شب رافع العامری موذن حرم شریف امامین کاظمین علیهم‌السلام مهمان برنامه ما شد که برای من خیلی
ارزشمند بود.  من به جهت سفرهایی که به عتبات دارم، الحمدلله موذن‌های حرم امام حسین علیه‌السلام و حضرت عباس علیه‌السلام را دیده‌ام و با آنها گپ زده‌ام، اما دکتر العامری و حضورش در برنامه «محفل» و شرایطی که شهر کاظمین دارد برایم خیلی ویژه رقم خورد.

ققنوس پر کشید
یکی از شب‌ها هم ما میزبان زهرا خلیلی بودیم، با شنیدن قصه زهرا تماماً حس می‌کردیم که ققنوسی از آتش بلند شده و در جان و روح زهرا خلیلی دمیده است.
قهرمان زندگی زهرا، مادرش بود. در «محفل» حضور همه بچه‌ها را دوست داشتم ولی معصومیت ویژه‌ای که به‌زعم من از باور و زندگی زهرا برخاسته بود او را نه‌تنها برای من بلکه برای مخاطب هم قابل احترام کرد.

انتخاب سکوت
هر کدام از برنامه‌های رسانه ملی در ماه مبارک رمضان حال و هوایی خاص دارد، ولی نکته مهم این است که این‌بار دربرنامه محفل با وجود اینکه برای هر قصه حرف‌های بسیاری داشتم، سعی کردم بیشتر سکوت کنم و کنار بایستم، تا هم میزبانان بیشتر دیده شوند هم میهمانان. حضور من تک مضراب بود؛ بستر «مخاطب خاص» متفاوت است. من کنار ایستادن در محفل را دوست داشتم. همیشه آنکه زیاد حرف بزند الزاما سهم زیادی از اجرا ندارد‌. گاهی سهم اجرا در سکوت است‌. جادارد در اینجا از حجت‌الاسلام محمد قمی، نه به‌خاطر جایگاه‌شان در ریاست سازمان تبلیغات بلکه به‌خاطر حضور و روحیه‌ ایشان سپاسگزاری کنم؛ دلگرمی و پشتوانه‌ای که دوستان سازمان تبلیغات فراهم کردند برای همه‌ ما مغتنم بود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید