• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
چهار شنبه 6 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 190035
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/2RG7z
+
-

ممنوع التصویری یا خبرسازی برای فروش!

ممنوع التصویری یا خبرسازی برای فروش!

چندی پیش نسخه‌ای از فیلم «جنگ جهانی سوم» در فضای مجازی منتشر شد و سرمایه‌گذاران فیلم برای جلوگیری از انتشار آن تلاش کردند تا اینکه این اثر سینمایی در نوبت اکران عید فطر قرار گرفت و به‌نظر  می‌رسد مورد اقبال مخاطبان هم واقع شده است. البته حواشی این فیلم همچنان خبرساز شده؛ تا جایی‌که شایعاتی مبتنی بر ممنوع‌التصویر بودن برخی عوامل فیلم همچون محسن تنابنده و هومن سیدی مطرح شد و شاید عوامل این فیلم هم به این شایعات دامن زدند. به‌عنوان نمونه محسن تنابنده در صفحه اینستاگرامش با طرح ادعایی ‌ به حذف بیلبوردهای تبلیغاتی این اثر انتقاد داشت.
اما تصاویر منتشرشده از اکران محیطی طرح‌های این فیلم سینمایی حاکی از آن است که این خبرسازی‌ها مبنی بر ممنوع‌التصویر بودن محسن تنابنده و هومن سیدی کذب بوده است. در همین رابطه، روابط‌عمومی نماآگهی، شرکت تبلیغاتی که یکی از سرمایه‌گذاران این فیلم سینمایی است و تبلیغات محیطی آن را برعهده دارد، از صدور مجوز تبلیغات فیلم «جنگ جهانی سوم» خبر داد و اعلام کرد با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز تبلیغات فیلم «جنگ جهانی سوم» بدون هیچ محدودیتی صادر شده است.
به‌نظر می‌رسد انتشار این فیلم به‌صورت قاچاق در فضای مجازی و خبرسازی‌های اخیر درباره «جنگ جهانی سوم» با هدف تبلیغات و توجه افکار عمومی به فیلم بوده است.‌

 

این خبر را به اشتراک بگذارید