• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
دو شنبه 4 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 189828
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/Rg8gw
+
-

عدد خبر

30 میلیارد
تومان هزینه درمان بیماران هموفیلی است که از محل بیمه‌های پایه و صندوق بیماران بیمه سلامت تأمین می‌شود. البته به‌گفته امیرحسام علیرضایی، رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌های وزارت بهداشت قرار است به‌زودی دارویی جدید برای برنامه درمان پیشگیرانه این بیماران به کشور وارد شود./ ایسنا

۳۱ مرکز
توانمنــدســـازی بهبودیافتگان اعتیاد در کشور فعال است و به‌گفته فرهاد اقطار، سرپرست معاونت پیشگیری و درمان اعتیاد مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی، هر مرکز در هر دوره ۳۰ تا ۵۰فرد را تحت پوشش قرار می‌دهد و این افراد بسته به شرایط می‌توانند تا یک سال از خدمات این مراکز بهره‌مند شوند./ ایرنا

6 میلیون
گذرنامه در سال گذشته از سوی اداره مهاجرت و گذرنامه انتظامی کشور صادر شده و ترددها در مرزها اعم از مرزهای هوایی، دریایی، زمینی و ریلی در سال گذشته قریب به 30میلیون نفر ثبت شد که این تعداد شامل ورود و خروج اتباع ایرانی و خارجی بوده است.

2 شرکت
 پخـــش کالاهای سلامت‌محور ازجمله دارو، مکمل‌های غذایی و داروهای طبیعی، پس از بازدید مسئولان سازمان غذا و دارو به‌دلیل تخلف در نحوه توزیع دارو پلمب شدند. طرح تشدید بازدید از داروخانه‌ها و شرکت‌های پخش دارویی از ۲۰فروردین آغاز شده تا فردا (4اردیبهشت) ادامه دارد.

780 هزار
نفــر در صنـــــدوق بیماری‌های صعب‌العلاج نشاندار شده‌اند. ثبت‌نام یا نشاندار کردن بیماران خاص و صعب‌العلاج در سامانه صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج به 2 صورت امکان‌پذیر است؛ مراجعه حضوری به معاونت‌های درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی و مراجعه به دفاتر بیمه سلامت استان‌ها.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :