• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
چهار شنبه 30 فروردین 1402
کد مطلب : 189631
+
-

تدارک ویژه رادیو برای عید سعید فطر

شبکه‌های مختلف رادیویی با تدارک گسترده و تهیه ویژه برنامه‌های شاد و مفرح، عید سعید فطر را جشن می‌گیرند.

رادیو معارف بر بال قنوت
رادیو معارف در شب عید فطر از ساعت22ویژه برنامه «بدرقه» را پخش می‌کند.تعمیق امور معنوی و شادی حلال، آگاهی بخشی مخاطبان نسبت به شیوه وداع با‌ ماه خدا، معرفی رویه‌های برپایی جشن بندگی و عید فطر، تبیین احکام فطریه و نماز عید ازجمله اهداف این برنامه است.
ویژه برنامه «بربال قنوت» عید فطر ساعت 6:30در راستای گرامیداشت عید سعید فطر و ضرورت توجه به نیازمندان، رسیدن به تزکیه روحی و مالی در عید فطر، نقش صدقه در پاکی‌های زندگی و پوشش رسانه‌ای پویش به عشق
علی علیه‌السلام، اهمیت زکات فطره و نقش آن در تزکیه جامعه از رادیو معارف پخش می‌شود.

رادیو فرهنگ و عید دلدادگی
در برنامه «عید دلدادگی» ویژه عید فطر از گروه تاریخ و اندیشه، نماز عید فطر به امامت
مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و سخنان ایشان پخش می‌شود.
فلسفه و جایگاه عید فطر در قرآن و روایات اسلامی، تأثیر فردی و اجتماعی عید فطر، بررسی آداب و آیین‌های عید فطر در ملل مختلف، ارتباط با گزارشگران مشهد مقدس، سیستان و بلوچستان و کردستان به‌منظور انعکاس حضور مردم در نماز عید، اهمیت حضور در نماز عید فطر، عید فطر از نگاه سیاحان و عید فطر در کلام بزرگان بخش‌هایی از محتوای برنامه عیدانه رادیو فرهنگ است.

رادیو جوان با «حالا شادی»
 رادیو جوان با 2 ویژه‌برنامه به استقبال عید سعید فطر خواهد رفت.
«حالا شادی» نخستین ویژه برنامه عیدانه رادیو جوان است که در روزهای شنبه و یکشنبه به مناسبت عید سعید فطر روی آنتن زنده این شبکه خواهد رفت. این برنامه با حال و هوای طنز و سرگرمی، اجرای نمایش‌های طنز، موسیقی‌های شاد و ارتباط با مخاطبان و گفت‌وگو با آنها در مورد جشن و شادی در روز عید فطر روانه آنتن می‌شود. حالا شادی از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ روی آنتن زنده رادیو جوان خواهد رفت.

رادیو ورزش و عید عاشقی
«عید عاشقی» عنوان ویژه برنامه‌ای است که شبکه رادیویی ورزش برای مخاطبان خود در روز عید سعید فطر تدارک دیده است. این برنامه علاوه بر شور و نشاط عمومی به زوایای مختلف این عید مخصوصا در بین ورزشکاران می‌پردازد.

رادیو اقتصاد و آینه‌بندان
به گزارش روابط‌عمومی معاونت صدا، مجله عیدانه «آینه‌بندان» بیشترین تأکید را بر بحث زکات فطریه و تأثیر آن در زدودن فقر، تعاون و همکاری بین مسلمانان در جامعه دارد. یکی از آیتم‌های این برنامه دعوت از کارآفرینان و بازگو کردن داستان زندگی و راه‌های کسب موفقیت آنان است.‌

 

این خبر را به اشتراک بگذارید