• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
چهار شنبه 30 فروردین 1402
کد مطلب : 189625
+
-

حمایت بنیاد شهید از ساخت فیلم‌های مرتبط با شهدا

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد که اگر هنرمندان کار فاخر، مناسب و در تراز داشته باشند، تمامی همت خود را برای حمایت از آنها انجام خواهیم داد تا کارهای  خوبی بسازند.
به گزارش همشهری، سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم دیداری که با هنرمندان برگزار شد و برنامه‌های بنیاد برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق این افراد گفت: هدف این جلسه ایجاد همکاری‌های جدید با این افراد بود که حوزه فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران را خانه خود بدانند.با این افراد عهد خواهیم بست که اگر کار فاخر، مناسب و در تراز داشته باشند، تمامی همت خود را برای حمایت از آنها انجام خواهیم داد تا کارهای خوبی را بسازند.
سیدمحمد حسینی،معاون پارلمانی رئیس‌جمهورهم در گردهمایی هنرمندان گفت: بنیاد شهید در کنار خدماتی که به خانواده‌های معظم شهدا ارائه می‌دهد، رسالت
زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا را نیز دارد. زنده نگه داشتن یاد شهدا و سردارانی که هر کدام آنها یک اسوه برای مردم به‌ویژه جوانان هستند ازجمله رسالت‌های بنیاد شهید است که امروزه باتوجه به تحولات جدید و ابزارهای موجود، هر مقدار از هنر برای معرفی زوایای زندگی شهدا استفاده شود، تأثیر بیشتری دارد.
خوشبختانه نهضتی در همین راستا با تأکید رهبر انقلاب آغاز و خاطرات رزمندگان و شهدا تدوین شده که در همین راستا کتاب‌های زیادی برای شهدا آماده شده است که هر کدام از اینها می‌تواند تبدیل به یک فیلم سینمایی، تئاتر و نمایش شود. از این منابع در حوزه‌های گوناگون می‌توان استفاده کرد و باتوجه به نگاه فرهنگی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، اقدامات خوبی صورت گرفته است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید