• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
سه شنبه 22 فروردین 1402
کد مطلب : 189082
+
-

عدد خبر/3 ایستگاه

علی مزینانی، مجری خط۶ متروی تهران گفت: ۳ ایستگاه شهرزیبا، شهران و کوهسار اواخر مرداد و یا اوایل شهریورماه سال‌جاری به شرط وجود نقدینگی بهره‌برداری می‌شوند. ایستگاه‌های آیت‌الله کاشانی، شهرزیبا، شهران، آبشناسان یا شهدای کن و کوهسار نام این ۵ ایستگاه است و ایستگاه پایانی آن در خیابان کوهسار قرار دارد. زمان افتتاح ایستگاه‌های آبشناسان و آیت‌الله کاشانی  احتمالا دی‌ ماه۱۴۰۲ خواهد بود.

11.000مترمربع
حمیدرضا حاجوی، شهردار منطقه22 گفت: اداره املاک و مستغلات شهرداری منطقه در راستای احیا و پیگیری تعهدات و توافقات، اقدامات قانونی لازم را به انجام رسانده است. در حال حاضر ۱۱هزار مترمربع در قالب ۱۱پلاک ثبتی با کاربری‌های مسکونی، ورزشی، تجاری، بهداشتی و آموزشی به ارزش ۵۵۰میلیارد تومان به نام شهرداری تهران شده است.

17.000میلیارد
علی خشنود، مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران گفت: نسبت به سال۱۴۰۰ مبلغ درآمد پایدار شهرداری ۳۸هزار میلیارد تومان بوده که از آن ۶هزار و۸۰۰ میلیارد تومان، یعنی کمتر از ۲۰درصد، مربوط به درآمدهای پایدار خارج از شهرداری است. عملکرد در وصول درآمدهای خارج از شهرداری به بیش از ۱۷هزار میلیارد تومان یعنی تقریبا ۳۵درصد بودجه رسیده است.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید