• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 13 خرداد 1397
کد مطلب : 18825
+
-

تازه‌داماد، قربانی صاعقه در سعادت‌آباد

صاعقه در تهران قربانی گرفت و در جریان آن پسری 25ساله در کوی فراز جانش را از دست داد.

به گزارش همشهری،  ساعت 16:30جمعه بود که جوانی سراسیمه با اورژانس تهران تماس گرفت و گفت بر اثر رعد و برق دوستانش مصدوم شده‌اند. دقایقی بعد اورژانس در محل حادثه که کوی فراز حوالی سعادت‌آباد بود حاضر شد. ماجرا تلخ بود و بررسی‌ها نشان می‌داد 2جوان وقتی روی تپه‌ای بودند تا عکاسی کنند به‌دلیل برخورد صاعقه،  دچار حادثه شده‌اند. با حضور اورژانس و انجام معاینات در محل مشخص شد یکی از آنها به نام شاهین جانش را از دست داده است اما دیگری زنده بود که برای درمان به بیمارستان انتقال یافت. در چنین شرایطی موضوع به قاضی محسن مدیرروستا، بازپرس جنایی تهران اعلام شد و او دستور داد تا جسد قربانی به پزشکی‌قانونی منتقل شود.

جمعه تلخ

 «روز عید فطر مراسم عروسی شاهین بود و من اصلا باورم نمی‌شود که به همین راحتی او از میان ما رفته باشد». دوست شاهین همان پسرجوانی که بر اثر برخورد صاعقه جانش را از دست داد،  حالا بالای سر مزار او نشسته و با بغض حرف می‌‌زند. او که روز حادثه همراه شاهین به کوی فراز رفته بود به همشهری می‌گوید: شاهین دوست صمیمی من بود. او چند وقت پیش با دختری عقد کرده و قرار بود روز عید فطر مراسم عروسی‌شان را جشن بگیرند. وی ادامه می‌دهد: صبح جمعه همراه شاهین و همسرش و یکی از دوستان دیگرمان راهی کوی فراز شدیم. معمولا آخر هفته به آنجا می‌رویم. دور هم بودیم که  شاهین به همراه دوست دیگرمان به بالای تپه‌ای در آن حوالی رفتند تا از منظره‌های اطراف عکس بگیرند.

شاهین عاشق عکاسی بود،  گوشی موبایلش پر است از عکس‌های هنری. هرجا می‌رفتیم موبایل یا دوربینش را بیرون می‌آورد و شروع می‌کرد به عکس گرفتن. من پایین بودم،  همسر شاهین هم پایین تپه‌ای بود که شاهین روی آن ایستاده و عکاسی می‌کرد. ناگهان آسمان ابری شد‌،  تا چند دقیقه قبل آسمان کاملا صاف بود و هوا به‌شدت گرم شده بود. صدای رعد و برق را شنیدم و تا برگشتم صدای جیغ همسر شاهین را شنیدم. فکر می‌کنم همسرش دیده بود که چطور صاعقه به شاهین و دوست دیگرمان برخورد کرده است. برای همین بی‌تابی کرد،  من هم به سرعت بالای تپه رفتم و دیدم شاهین بی‌جان افتاده است اما دوست دیگرمان نفس می‌کشید.

پسرجوان بلافاصله با اورژانس تماس گرفت و درخواست کمک کرد. « لحظاتی بعد اورژانس رسید و من شاهین را به پایین تپه انتقال دادم.» وی ادامه داد: اورژانس پس از معاینه شاهین اعلام کرد که صاعقه در دم جان او را گرفته است و دوست دیگرمان برای مداوا به بیمارستان منتقل شد که خوشبختانه حالش خوب است اما مرگ تلخ شاهین از ذهن هیچ‌کدام از ما پاک نخواهد شد. من حالا سر مزار شاهین عکس‌هایی را که او از ما گرفته بود نگاه می‌کنم و اشک می‌ریزم.

این خبر را به اشتراک بگذارید