• دو شنبه 24 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 5 ذی القعده 1445
  • 2024 May 13
یکشنبه 13 خرداد 1397
کد مطلب : 18783
+
-

ریزنویس

  حامد میرزا بیکی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه 8تهران: طرح دوچرخه برقی به‌صورت پایلوت در شرق پایتخت اجرا می‌شود. در این طرح با همکاری یک شرکت دانش‌بنیان ایرانی، بخشی از دوچرخه‌های منطقه برقی می‌شوند تا سهولت استفاده از آن، شهروندان را به دوچرخه سواری تشویق کند. استفاده از این دوچرخه‌ها در مسافت‌های کوتاه و تا 15دقیقه‌ رایگان است. (همشهری)

  معصومه‌سادات عمارتی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه4تهران: رقابت‌های ورزشی بانوان منطقه، با مشارکت حداکثری بانوان - 25هزار بانوی ورزشکار – آغاز شد. هم‌اکنون این رقابت‌ها در 10رشته المپیادی در مرحله محله‌ای به پایان رسیده و دور منطقه‌ای این مسابقات از تیرماه آغاز می‌شود. (همشهری)

  احمد مسجدجامعی، عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران: طرح تفصیلی باید به‌نحوی اصلاح شود که باغ‌ها حفظ شوند. اما به‌نظر می‌رسد که طرح تفصیلی - حال به هر نیتی - طوری نوشته شده که باغ‌ها حفظ نشوند. انگار همه‌‌چیز دست به‌دست هم داده که فضای سبز شهری را از بین ببرند و متأسفانه کماکان از باغ‌ها حمایت نمی‌شود. (ایلنا)

 ناهید خداکرمی، رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران، درباره خبر فروش بعضی از قبور در بهشت‌زهرا(س) به قیمت 500میلیون تومان، گفت: ‌اگر موردی است افراد با سند منتشر کنند تا موضوع پیگیری و از راه افتادن هرگونه بازار سیاه جلوگیری شود. قرار است به‌زودی لایحه‌ای برای افزایش نرخ خدمات در بهشت‌زهرا(س) به شورا آورده شود که ‌در این لایحه حداکثر قیمت 11تا 15میلیون تومان است. (فارس)

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :