• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
یکشنبه 21 اسفند 1401
کد مطلب : 187626
+
-

با مردم/دریافت کپی برای کارهای اداری همچنان مرسوم است

درحالی‌که طبق آخرین بخشنامه ابلاغی از سوی سازمان اداری، ادارات نباید از ارباب‌رجوع کپی مدارک بگیرند و باز طبق همین ابلاغیه اگر در استعلام هویت آنلاین مراجعان مشکلی پیش آمد ادارات موظفند راسا نسبت به تهیه کپی از مدارک اقدام کنند، این قاعده همچنان رعایت نمی‌شود و بسیاری از ادارات همچنان کپی مدارک می‌خواهند. اگر قرار است این روال ادامه داشته باشد حداقل خود ادارات دستگاه کپی داشته باشند تا ارباب‌رجوع برای یک‌برگه کپی سرگردان نشوند.
شیبانی از تهران

قرارداد نوشته و پول داده‌ایم اماهنوز زمین ساخت مسکن ملی مشخص نیست
با گذشت حدود 2سال از آغاز رسمی ساخت و سازهای مسکن ملی، یکی از مهم‌ترین مشکلات برای متقاضیان مسکن ملی شهرستان اسلام‌آباد غرب، عدم‌تخصیص زمین و بلاتکلیفی متقاضیان، به‌رغم عقد قرارداد و واریز آورده اولیه به مبلغ ۴۰میلیون تومان است. متأسفانه بعد از گذشت 2سال و دستور وزیر، مسئولین ذی‌ربط شهرستان اسلام‌آباد غرب، هیچ‌گونه برنامه‌ریزی و پیگیری در این زمینه نداشته و حتی یک‌درصد پیشرفت فیزیکی در مورد این پروژه مشاهده نمی‌شود. با این اوصاف آینده پروژه‌ مسکن ملی شهرستان اسلام‌آباد غرب مبهم خواهد بود چراکه هیچ شفافیتی در اجرا وجود ندارد، درحالی‌که وضعیت اقتصادی مردم و کسانی که متقاضی مسکن حمایتی هستند روزبه‌روز در حال تضعیف است.
کوشیاری از اسلام‌آباد غرب

افزایش سرمایه برخی شرکت‌های بورسی از یک‌سال قبل بلاتکلیف است
نزدیک یک‌سال است که افزایش سرمایه برخی شرکت‌های بورسی انجام نشده و هیچ اطلاع‌رسانی‌ای نیز درخصوص آنها انجام نمی‌شود. امور سهام این شرکت‌ها هم علت را نداشتن مجوز از سوی سازمان خصوصی اعلام کرده و می‌گویند این سازمان اجازه افزایش سرمایه به شرکت‌ها نداده است. سؤال این است که نقش سازمان خصوصی‌سازی‌ تسهیل‌گری است یا مانع‌سازی‌؟ به کجا باید شکایت ببریم وقتی سهم‌ یک‌سال بلاتکلیف است؟!
قبادی از شاهرود

پیامک
خیابان ترابی شهریار نیازمند چراغ راهنمایی‌و‌رانندگی است

خیابان شهید ترابی واقع در شهرستان شهریار به‌خصوص در اواسط این خیابان، سه‌راهی به سمت میدان معلم، همه‌روزه و در همه ساعات ترافیک دارد که یکی از دلایل آن نبود هیچ‌گونه علائم راهنمایی‌و‌رانندگی است درحالی‌که این سه‌راهی باید چراغ‌راهنمایی داشته باشد. از اداره راهنمایی‌و‌رانندگی شهریار تقاضا داریم نگاهی به وضعیت این خیابان داشته باشد و با نصب چراغ راهنمایی‌و‌رانندگی تا حدی این وضع نابسامان را سامان بخشد.
مسلمی از شهریار

نظارت‌ها بر قیمت و نحوه فروش بلیت پروازهای نوروزی کافی نیست
سازمان هواپیمایی چندی قبل ممنوعیت فروش اجباری بلیت هواپیما همراه با بسته‌های اجباری را اعلام کرد اما برخی خطوط پروازی به این بخشنامه بی‌توجهند و همچنان بلیت‌ها را به سلیقه خود می‌فروشند. از سوی دیگر قیمت پروازهای داخلی به دلخواه آژانس‌هاست نه بر اساس مصوبه سازمان هواپیمایی. به‌عنوان نمونه بلیت پرواز تهران – کیش برای روز 27اسفند 1401همراه یک شب اقامت 3.3میلیون تومان به فروش می‌رسد درحالی‌که قیمت مصوب این مسیر پروازی یک‌میلیون‌و‌ 359هزار‌و300تومان است.
عباسیان از تهران

خاموشی کوچه چمران در شهرک محمدیه رباط‌کریم
حدود 2ماه است که کوچه چمران در شهرک محمدیه رباط‌کریم تاریک است. تیرهای چراغ‌برق این کوچه سوخته و نیازمند تعمیر است. چندین‌بار با اداره برق تماس گرفته و اعلام خرابی کرده‌ایم ولی خبری از تعویض و تعمیر نشده است. تاریکی کوچه مشکلاتی داشته و قطعا باز هم خواهد داشت و درصورت استمرار مشکلات مقصر اداره برق است که به خواسته اهالی توجه نکرده است.
محمد فرشیدی از رباط‌کریم

پیام
مجوز گلخانه جدید در شهرستان جلفا صادر نشود

جلفا دارای آب‌و‌هوای خشک است و امسال جزو کم‌بارش‌ترین شهرهای استان آذربایجان‌شرقی بوده است. با این حال امسال هر‌روز گلخانه‌ای تازه در گوشه‌ای از شهر علم شده که قطعا با مجوز بوده است. از مسئولان تقاضا داریم جلوی احداث افراطی گلخانه را در شهرستان جلفا بگیرند و بیش از این مجوز گلخانه ندهند و به فکر آینده شهرستان و وضعیت آب آن باشند.
گل‌محمدی از جلفا

داروی شیمی‌درمانی همسرم نایاب است
یک‌هفته است برای داروی شیمی‌درمانی با استفاده از سامانه اطلاعات دارویی، داروخانه به داروخانه تهران را گشته‌ام ‌اما در داروخانه‌هایی که این سامانه اعلام می‌کند هم اثری از دارو نیست. سؤال من این است که واقعا مسئولان مشغول به چه کاری هستند که داروی ضروری و حیاتی شیمی‌درمانی پیدا نمی‌شود؟
ذوالقدر از تهران

مجوز ساخت به زمین‌های قولنامه‌ای پشت پارک ملت خوی بدهند
زمین‌های قولنامه‌ای پشت پارک ملت خوی، کوی بسیجیان، دارای آب و برق و گاز هستند اما مجوز ساخت از طرف شهرداری برای آنها صادر نمی‌شود. شهرداری خوی می‌گوید منابع طبیعی ادعای مالکیت زمین‌ها را دارد و ساخت زمین‌های قولنامه‌ای فعلا مجوز ساخت ندارند اگر چنین است پس چرا این زمین‌ها آب و برق و گاز دارند.
عبدی از خوی





 

این خبر را به اشتراک بگذارید