• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
یکشنبه 21 اسفند 1401
کد مطلب : 187519
+
-

نکته بازی/ با خیال راحت اشتباه کنید

به‌نظر می‌رسد دولت در آخرین لحظات وارد داستان بدهی استقلال به استراماچونی شده و قرار است مبلغ مورد نیاز برای تسویه‌حساب با مربی ایتالیایی پیشین آبی‌ها در اختیار این باشگاه قرار بگیرد. قبلا در ماجرای بدهی پرسپولیس به گابریل کالدرون هم کمک مشابهی صورت گرفته بود و به همین دلیل استقلالی‌ها دولت را متقاعد کردند برای پرداخت پول استراماچونی به یاری آنها بیاید. متأسفانه آفت اینطور مباحث آن است که به سرعت وارد کشمکش‌های رنگی می‌شود، درحالی‌که کمک دولت به هر دو باشگاه غلط است. اصلا چرا باید مدیران پرسپولیس و استقلال اشتباه کنند و هزینه‌اش از جیب مردم پرداخت شود؟ مساعدت دولت در این زمینه، یک چراغ سبز به مدیران سرخابی است که همیشه می‌توانند اشتباه کنند، چون در لحظه آخر پولش از جیب مردم تأمین می‌شود!

چشم، حواس‌مان را جمع می‌کنیم
خیلی آدم جالبی است این رئیس فدراسیون فوتبال ما. جناب مهدی تاج در نزدیکی زمان اعلام نام سرمربی جدید تیم ملی مصاحبه کرده و گفته: «نباید یک ویلموتس جدید بسازیم.» یعنی طوری که انگار ساخته شدن ویلموتس قبلی تقصیر ما بود و الان او به‌عنوان یک منتقد مطلع، دلسوز و باهوش دارد به ما توصیه می‌کند از تکرار اشتباهات گذشته بپرهیزیم. جا دارد ملت ایران هم به آقای رئیس قول بدهد که دیگر از این کارهای بد نمی‌کند؛ یعنی یک مربی شیاد را با یک قرارداد سست و ضعیف به ایران نمی‌آورد و طوری در قبال او بدحسابی نمی‌کند که دست طرف برای شکایت و نقره‌داغ کردن فدراسیون فوتبال ایران باز شود. بالاخره گاهی پیش می‌آید دیگر؛ ما جوانی و خامی کردیم، شما سخت نگیرید و ببخشید آقای تاج!

 بقیه بیانیه‌ها، در عید نوروز!
به‌نظر می‌رسد مسئولان گل‌گهر هنوز عمیقا درگیر اتفاقات بازی با استقلال هستند و نمی‌توانند تعویض پیروزی با شکست را باور کنند. این مسابقه چند تصمیم بحث‌برانگیز داوری داشت که در مورد آن هم به اندازه کافی بحث شد، اما گل‌گهری‌ها ترجیح می‌دهند همچنان پی کار را بگیرند و ول نکنند. گل‌گهر بلافاصله بعد از پایان بازی بیانیه‌ای منتشر کرد و در آن نوشت دیگر به مصاف استقلال نخواهد رفت، بعد هم بیانیه جزئی و تفصیلی دیگری در مورد اشتباهات داوری در این بازی منتشر شد. داریم به عید نوروز می‌رسیم؛ به مدیران این باشگاه توصیه می‌کنیم صدور بقیه بیانیه‌ها را به این ایام موکول کنند تا مردم در اوقات فراغت‌شان آنها را بخوانند و سرگرم شوند! حالا این یکی تقصیر داور بود؛ چرا از 6بازی قبلش فقط 2تا را برده‌اید؟



 

این خبر را به اشتراک بگذارید