• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
شنبه 20 اسفند 1401
کد مطلب : 187444
+
-

نخستین نمایشگاه«ته‌لنجی» بوشهر مجوز گرفت

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بوشهر گفت: امسال برای نخستین‌بار نمایشگاه ته‌لنجی بوشهر در بندر دلوار تنگستان مجوز برگزاری دریافت کرده است و برپایی این نمایشگاه در گناوه و دیگر شهرستان‌ها هم در آینده در دستور کار قرار دارد.
حسین نامور افزود: براساس تقویم نمایشگاه‌های استان بوشهر، سال آینده ۳۲نمایشگاه استانی و ملی و ۵۴نمایشگاه شهرستانی در استان بوشهر برپا می‌شود.
وی گفت: همه نمایشگاه‌ها فقط درصورتی مجوز برگزاری دریافت می‌کنند که در کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی به تصویب برسند و در این صورت در تقویم سازمان توسعه تجارت نیز به ثبت می‌رسند.
نامور افزود: با وجود ورود حجم بالای کالا، متأسفانه شاهد بازار مطلوبی در این حوزه نیستیم، از این‌رو شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بوشهر درخواست برپایی نمایشگاهی با عنوان ته‌لنجی را مطرح کرد که در کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی این استان مصوب شد.
نامور با اشاره به تأکید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر بر سنخیت تقویم نمایشگاهی با بافت هر شهرستان گفت: در این راستا برای تنگستان نمایشگاه تخصصی خرما در مرکز شهرستان و نمایشگاه ته‌لنجی در بندر دلوار برنامه‌ریزی شده است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی بوشهر گفت: اقدامات لازم برای برپایی نخستین نمایشگاه ته‌لنجی بوشهر در حال انجام است و در حال رایزنی برای اختصاص ۱۳۰واحد در مجتمع تجاری صبا در دلوار برای برپایی این نمایشگاه هستیم.‌نامور گفت: این نمایشگاه در 3‌ماه نخست سال آینده برپا می‌شود و علاوه بر بوشهری‌ها، فعالان اقتصادی دیگر استان‌ها نیز می‌توانند با خرید این محصولات در نمایشگاه دلوار غرفه‌داری کنند.‌

 

این خبر را به اشتراک بگذارید