• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
چهار شنبه 10 اسفند 1401
کد مطلب : 186818
+
-

آماربازی

1/04
پرسپولیس در مصاف با نفت مسجدسلیمان 3گل زد و یک‌بار هم توپ را به تیر دروازه حریف کوبید، اما امید گل قرمزها در این میدان بیشتر از 1.04 نبود. در واقع نتیجه به‌دست آمده برای سرخپوشان در این مسابقه تناسب چندانی با میزان موقعیت‌های خلق‌شده توسط این تیم نداشت. جالب اینکه امید گل نفت مسجدسلیمان در این مسابقه هم تقریبا با امید گل پرسپولیس برابر بود. نفت مسجدسلیمان با اتکا به یک ضربه پنالتی که امید گل0.74 دارد، در این مسابقه به امید گل0.99 رسید. از هفته هفتم لیگ جاری که تیم تراکتور در مصاف با پرسپولیس امید گل1.77 را خلق کرده بود تا امروز این بالاترین امید گلی است که تیمی مقابل سرخپوشان خلق کرده است!

8/10
وحید امیری با 4پاس کلیدی که یکی از آنها به پاس گل سوم سرخپوشان بدل شد، بهترین بازیکن بازی پرسپولیس با نفت مسجدسلیمان لقب گرفت. این نخستین پاس گل امیری در لیگ جاری و نخستین انتخاب او به‌عنوان بازیکن برتر زمین بود. در واقع امیری از ابتدای فصل تا هفته گذشته حتی یک پاس گل هم نداده بود اما در بازی حذفی مقابل سپاهان نخستین پاس گلش را به سیامک نعمتی داد و در مقابل نفت مسجدسلیمان هم مهدی عبدی را به گل رساند و نخستین پاس گلش در لیگ برتر ثبت شد. امیری در مقابل نفت مسجدسلیمان با دقت پاس 84.1 و 7‌عملکرد دفاعی به نمره8.10 رسید و بالاتر از بیرانوند (7.95) و ترابی (7.83) برترین بازیکن میدان شد.

8/08
وحید امیری با امتیاز خوبی که در بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان گرفت، بهترین بازیکن روز اول از هفته بیست‌ویکم لیگ برتر هم بود. بعد از او دومین بازیکن برتر روز دوشنبه رضا شکاری بود که در بازی گل‌گهر و پیکان به نمره8.08 رسید و فقط 0.02امتیاز کمتر از امیری داشت. شکاری در دقایق ابتدایی بازی تیمش با پیکان، از اشتباه مهلک رشید مظاهری استفاده کرد و دروازه این تیم را از فاصله‌ای بسیار دور باز کرد. او در ادامه بازی یک شوت دیگر هم زد که خارج از چارچوب بود و 2پاس کلیدی هم به هم‌تیمی‌های خودش داد. گل دوم گل‌گهر را در این بازی نوید عاشوری زد و با نمره7.93 دومین بازیکن برتر زمین شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید