• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 8 اسفند 1401
کد مطلب : 186650
+
-

پشت پرده پای کشف شده در سطل زباله

درحالی‌که کشف پای یک انسان در سطل زباله تیم جنایی را با یک معمای پیچیده روبه‌رو کرده بود، راز عجیب این اتفاق در جریان تحقیقات پلیسی فاش شد.
به گزارش همشهری، شامگاه جمعه به قاضی محمدحسین زارعی، بازپرس جنایی تهران خبر رسید که در سطل زباله‌ای در محله طرشت یک ساق پای بریده شده انسان کشف شده است.
در این شرایط تیم جنایی راهی محل حادثه شد و با انجام بررسی‌ها مشخص شد که ساق پا متعلق به یک مرد بوده که به طرز ماهرانه‌ای بریده شده است. در چنین شرایطی، نخستین فرضیه این بود که شاید قاتلی جسد مقتول را مثله کرده و بخشی از آن را در سطل زباله انداخته است. کارآگاهان به دستور بازپرس جنایی تهران به بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته‌ای که در اطراف سطل زباله وجود داشت پرداختند که مشخص شد مردی میانسال درحالی‌که در صندلی شاگرد خودرویی نشسته بود ساق پا را که داخل پلاستیک بود از پنجره ماشین به سمت سطل زباله پرتاب کرده و بعد از آنجا دور شده است. با این سرنخ مأموران موفق شدند صاحب خودرو و در نهایت صاحب پا را شناسایی کنند. او که یک پایش قطع شده بود در برابر تیم جنایی گفت: من مبتلا به دیابت هستم و چندی قبل در بیمارستان بستری شدم. به‌دلیل شدت بیماری‌ام، یکی از پاهایم در عمل جراحی قطع شد و کادر بیمارستان، ‌پای قطع شده خودم را تحویلم دادند. وی ادامه داد: پس از آنکه از بیمارستان مرخص شدم به‌دلیل اینکه خیلی ناراحت بودم پایم را در سطل زباله انداختم اما فکرش را نمی‌کردم که این کار من، تیم جنایی را با دردسرمواجه کند.
پس از اظهارات این مرد، بازپرس جنایی تهران دستور داد تا پرونده پزشکی بیمار از بیمارستان به دادسرا فرستاده شود. از سوی دیگر به دستور بازپرس، ‌آزمایش دی ان‌ای از مرد میانسال انجام شده تا مشخص شود که گفته‌های او صحت دارد و پا متعلق به اوست یا نه.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید