• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
دو شنبه 1 اسفند 1401
کد مطلب : 186030
+
-

بازگشت ویرجیل و خروج داروین

بازگشت ویرجیل و خروج داروین

برای لیورپول در پیروزی 2 بر صفر مقابل نیوکاسل یک اتفاق خوب و یک اتفاق ناگوار افتاد. ویرجیل فن‌دایک پس از مدت‌ها مصدومیت به ترکیب برگشت و به تیمش برای ثبت کلین‌شیت کمک کرد اما همزمان داروین نونیس دچار آسیب‌دیدگی کتف شد، آن هم قبل از بازی حساس این هفته لیگ قهرمانان مقابل رئال‌مادرید. با وجود بازگشت ویرجیل به ترکیب دفاعی، باز هم لیورپول در برابر تیم 10نفره آسیب‌پذیر بود و به همین دلیل دروازه‌بان این تیم آلیسون، بهترین بازیکن زمین شد. ژوتا هم به تمرینات برگشته و به بازی با رئال می‌رسد اما کوناته و لوییس دیاس هیچ‌جوره برای این بازی آماده نخواهند بود. در اردوی رئال‌مادرید اوضاع بهتر است. ادن آزار (که بازی به او نمی‌رسد)، لوکاس واسکس، کارواخال و کورتوا همگی از مصدومیت برگشته‌اند. کریم بنزما برای بازی این هفته استراحت کرده است و تونی کروز که دچار تب و بیماری بود تا این مسابقه بهبود خواهد یافت.
    روند 17بازی بدون شکست نیوکاسل در این فصل که با لیورپول شروع شده بود، با همین تیم به پایان رسید.
    ادی هو نخستین سرمربی تاریخ است که در ۱۰بازی متوالی لیگ برابر لیورپول، شکست خورده است. لیورپول در ۳ بازی اخیر خود در پریمیرلیگ مقابل نیوکاسل شکست‌ناپذیر بوده.
    آخرین باری که نیوکاسل در یک بازی لیگ ۲گل خورده بود به بازی رفت مقابل لیورپول در آنفیلد برمی‌گشت. قرمزها تنها تیمی در لیگ هستند که توانسته‌اند نیوکاسل را شکست دهند؛ هم رفت و هم برگشت.
    ۲درصد گل‌های دریافتی نیوکاسل در این فصل توسط لیورپول وارد دروازه این تیم شده.
    روبرتو فیرمینو با حضور در این بازی به رکورد ۳۵۰بازی برای لیورپول رسید.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید