• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
یکشنبه 30 بهمن 1401
کد مطلب : 185840
+
-

نکته بازی/ اول فصل سالم نبودی؟

بعد از شکست در برابر مس کرمان، حمید مطهری از سرمربیگری نساجی کناره‌گیری کرد، اما مدیریت باشگاه استعفای او را نپذیرفت. مطهری در زمان استعفا گفته بود به‌دلیل اینکه «سالم» کار می‌کند، خیلی‌ها علیه‌اش کارشکنی می‌کنند. صدالبته ما هم موافق سلامتیم و از صمیم قلب آرزو می‌کنیم خداوند ریشه همه آدم‌های ناسالم این فوتبال را بکند. حقیقت اما آن است که یک مربی برای توجیه عملکرد خودش فقط یک راه دارد و آن‌هم گرفتن نتایج مطلوب است. در فوتبال این تابلوی نتایج است که حکم صادر می‌‌کند. این تابلو اوایل فصل نشان می‌داد مطهری موفق بوده و قراردادش تمدید شد. حالا همین تابلو می‌گوید نساجی از 6بازی آخرش 2امتیاز گرفته و وضع خراب است؛ یعنی خدای ناکرده اول فصل سالم کار نمی‌کردی؟

هنوز آبادان را ندیده‌اید!
یکی از حاشیه‌های دیدار دوستانه سپاهان و زنیت، کیفیت پایین تصویربرداری بود؛ اتفاقی که تعجب ناظران را برانگیخت و تا حدی دامنه بین‌المللی هم پیدا کرد. به‌هرحال، هدف از برگزاری چنین مسابقاتی لابد کسب پرستیژ برای فوتبال ایران است، اما این پوشش تلویزیونی دقیقا نتیجه وارونه داشت و کار را بدتر کرد. یک رسانه روس هم از این موضوع انتقاد کرده و خواهان آن شده که کیفیت تصاویر در بازی ایران و روسیه که قرار است فروردین آینده برگزار شود، بهبود پیدا کند. خب البته آنها برای نخستین‌بار است که با این پکیج رؤیایی مواجه می‌شوند و کمی تعجب کرده‌اند، چشم ما اما به دیدن این قاب‌های درخشان عادت دارد! باز بروید خدا را شکر کنید بازی در آبادان برگزار نشد، وگرنه کیفیت واقعی تصویربرداری را نشان‌تان می‌دادیم!

الان شما درستش کردی؟
هفته گذشته اظهارات عجیب ساپینتو در نشست خبری بازی با پیکان، حسابی بحث‌برانگیز شد. او از الفاظی استفاده کرد که اصلا زیبنده نبود. این مربی از سوی کمیته انضباطی به تحمل 4جلسه محرومیت محکوم شد، اما همان زمان گفتند که اگر عذرخواهی کند، 2جلسه از این محرومیت به تعلیق درخواهد آمد. ساپینتو هم عذرخواهی کرد و محرومیتش کاهش یافت. حالا اما حسن روشن که از ابتدای فصل نسبت به این مربی مواضع تند و تیزی داشته، به او یورش برده و در یکی از رسانه‌ها خطاب به ساپینتو گفته است: «آقای ساپینتو؛ اگر منظورت حیوان بود، خودت هستی!» قطعا ما از کار زشت سرمربی استقلال دفاع نمی‌کنیم، اما آیا با لفظی که الان روشن به‌کار برد، همه مشکلات حل شد؟ اینطور واکنش نشان‌دادن به بی‌ادبی، کار درستی است؟



 

این خبر را به اشتراک بگذارید