• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
پنج شنبه 27 بهمن 1401
کد مطلب : 185748
+
-

هوای پاریس ابری است

امیدی به نتیجه گرفتن با این فوق‌ستاره‌های گران‌قیمت وجود ندارد

هوای پاریس ابری است

در پاریس اوضاع خوب نیست. حقه گالتیه که گفته بود امباپه مصدوم است نگرفت و بایرن از ورود او به زمین شوکه نشد. پاری‌سن‌ژرمن در زمین خودش مقابل بایرن‌مونیخ یک حریف دست‌وپا بسته بود و تا پیش از ورود امباپه به زمین در نیمه دوم حرفی برای گفتن نداشت. پیروزی یک بر صفر در پاریس نتیجه‌ای آشناست و یادآور بازی 2فصل پیش است که پاریسی‌ها در بازی برگشت کام‌بک زدند و 3بر 2بردند و به لطف قانون گل زده در خانه حریف که دیگر وجود خارجی ندارد، صعود کردند. با این‌حال امید چندانی به بازگشت پاریسی‌ها در خاک آلمان نیست. مسی و نیمار درخششی ندارند، امباپه اگر مصدوم باشد، فاتحه تیم خوانده است، راموس، کیمپمبه و مارکینیوش در خط دفاعی خیلی اشتباه دارند، رابطه مسی و نیمار با امباپه هنوز خوب نیست. پس از جام‌جهانی بیشتر بازی‌ها را باخته‌اند؛ 3بازی در لیگ، یک بازی در حذفی و یک بازی در لیگ قهرمانان. رابطه با هواداران هم خوب نیست. فرانسوی‌ها از مسی به‌خاطر رفتار خودش و آرژانتینی‌ها در فینال جام‌جهانی دلخورند. راموس با عکاسان درگیر شده، نیمار و مارکینیوش با مدیر ورزشی باشگاه و... .
مسی به تمدید نکردن نزدیک‌تر از ماندن است. تیری آنری درباره او گفته: «بعد از آنکه مسی جام‌جهانی را برنده شد به‌نظر بقیه چیزها برایش مهم نیست، چه او ببازد یا ببرد همه‌‌چیز برایش طبیعی است زیرا او به چیزی که می‌خواسته، در جام‌جهانی رسیده است.» نیمار و مسی برای نخستین بار پس از یک سال نزد اولتراسورهای پاری‌سن‌ژرمن برای تشکر و دلجویی رفتند اما به‌نظر می‌رسد دیگر دیر شده باشد. باشگاه دوست ندارد نیمار بماند اما هنوز نتوانسته راهی برای رهایی از شر او بیابد. اگر حذف‌ها در اروپا به همین روند ادامه یابد، امباپه باشگاه را ترک می‌کند. همه‌‌چیز به بازی برگشت در هشتم مارس بستگی دارد.

05
پاری‌سن‌ژرمن پس از گذشت کمتر از 2ماه از سال 2023متحمل 5شکست شده است، درحالی‌که آنها در تمام مسابقات سال 2022 تنها 4 شکست داشتند.

40
بایرن‌مونیخ به روند 40مسابقه شکست‌ناپذیری پاریسی‌ها در خانه پایان داد. آنها در اروپا تنها در آوریل 2021 به من‌سیتی در خانه باخته بودند. پاری‌سن‌ژرمن برای دومین بار بود که در زمین خودش گلی نمی‌زد و هر دو بار مقابل بایرن این اتفاق افتاد.

03
برای اولین‌بار در دوران مسی، نیمار و امباپه، پاری‌سن‌ژرمن در 3مسابقه پیاپی شکست خورد.

39
کینگزلی کومان باز هم به تیم سابق خودش گل زد. او حالا به آمار ۳۹ برد در ۵۰ بازی ابتدای خود در لیگ قهرمانان رسیده است؛ رکوردی که برای رونالدو و مسی هم قفل بوده است. او گل قهرمانی بایرن در فینال لیگ قهرمانان سال2020را هم به پی‌اس‌جی زده بود.

16
زییر امری، پدیده ۱۶ساله پاریس با ۱۶سال و ۳۴۳روز به جوان‌ترین بازیکن تاریخ مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد. مسی و راموس، هر دو قبل از به دنیا آمدن او در لیگ قهرمانان بازی کرده بودند. راموس در روز تولد امری (۸ مارس ۲۰۰۶) با پیراهن رئال‌مادرید مقابل آرسنال به میدان رفته بود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید