• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
سه شنبه 25 بهمن 1401
کد مطلب : 185553
+
-

آماربازی

01
گل دیروز مهدی قائدی به پیکان، نخستین گل استقلال در این فصل بود که از پشت محوطه جریمه زده شد. تا پایان نیم‌فصل اول لیگ جاری، استقلال تنها تیمی بود که نتوانست از پشت محوطه جریمه گل بزند و این آمار تا پایان هفته نوزدهم نیز برای آبی‌ها پابرجا ماند. تمامی 26گل استقلال در این 19بازی از داخل محوطه جریمه زده شد تا اینکه بالاخره مهدی قائدی این طلسم را شکست و در بازی با پیکان گل اول آبی‌ها را با شوتی سرکش از راه دور وارد دروازه رشید مظاهری کرد. این چهارمین گل قائدی در سومین بازی متوالی هم بود و به این ترتیب او بعد از محبی به دومین بازیکن آبی‌ها در این فصل بدل شد که در 3بازی متوالی گل می‌زند.
 
0.81
استقلال در حالی پیکان را با 2گل برد که امید گل این تیم حتی به عدد یک هم نرسیده بود. آمارهای سایت متریکا نشان می‌دهد در بازی مقابل پیکان، موقعیت‌های خلق‌شده توسط استقلال به اندازه 0.81گل بوده است. امید گل پیکان در این مسابقه دقیقا نصف استقلال بود و این در حالی است که تعداد شوت‌های 2تیم در این بازی برابر بود. هم استقلال و هم پیکان در این مسابقه 14بار شوت زدند اما تعداد شوت‌های داخل چارچوب با اختلافی فاحش 9 بر 2 به سود استقلال بود. هر دو ضربه داخل چارچوب پیکان را تمیروف زد اما این محمد محبی بود که بالاترین تعداد شوت‌های داخل چارچوب را بین بازیکنان هر دو تیم زد. محبی 5شوت زد که 3ضربه او داخل چارچوب بودند.

8.03
اگرچه مهدی قائدی باز هم برای آبی‌ها گل زد و عملکرد خوبی داشت اما بهترین بازیکن بازی استقلال و پیکان، آرش رضاوند بود که هر 2گل تیمش را ساخت و امتیازش 0.62بیشتر از قائدی بود. رضاوند در این مسابقه 2شوت زد که هر دو داخل چارچوب بودند و 3پاس کلیدی داد که دو‌سوم آنها تبدیل به پاس گل شدند. او با دقت پاس 84.5درصد و نمره 8.03 بهترین بازیکن زمین شد. رضاوند و قائدی در بازی قبلی هم بهترین‌های استقلال بودند که آنجا قائدی با اختلاف 3صدم امتیاز، بالاتر از رضاوند قرار گرفت و بهترین بازیکن زمین شد. البته دیروز حسین حسینی هم با نمره 8.01 از بهترین‌های استقلال بود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید