• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
سه شنبه 25 بهمن 1401
کد مطلب : 185545
+
-

بازگشت به غرغر

رجعت دوباره یحیی گل‌محمدی به سنت غرولند، شاید برای پرسپولیس گران تمام شود

به‌نظر می‌رسد بعد از پشت سر گذاشتن چند‌ماه آرام و متفاوت، یحیی گل‌محمدی بار دیگر عزم خودش را برای بازگشت به سنت غرولند جزم کرده است. سرمربی پرسپولیس که این فصل در قالبی متفاوت ظاهر شده و حتی بزرگ‌ترین مشکلات تیمش را هم با نتایج خوب تحت‌تأثیر قرار داده بود، حالا دوباره مشغول اعتراض در هر نشست خبری است. قبل بازی و بعد بازی هم فرقی ندارد؛ او به‌صورت پیوسته یک مشکل پیدا می‌کند تا در مورد آن غر بزند و تبدیل به سرتیتر اخبار ورزشی شود. یحیی که بعد از بازی با فولاد خوزستان به سبک بازی تیم حریف اعتراض کرد و پس از دیدار با آلومینیوم اراک به داوری‌ها یورش برد، در نشست خبری پیش از دیدار با هوادار هم کل سازمان لیگ و ارکان فدراسیون را به ضدیت با پرسپولیس متهم کرد. اعتراض او در این بخش، عمدتا معطوف به تغییر برنامه پرسپولیس در جام حذفی به‌دلیل بازی دوستانه سپاهان و زنیت بود.
اگر از ما بپرسید، عقیده داریم در این مورد حق با گل‌محمدی است. برگزاری مسابقات دوستانه باشگاهی تابع شرایطی است که هیچ‌کدام از آنها در مورد بازی سپاهان و زنیت صدق نمی‌کند. مهم‌ترین شرط برای انجام چنین مسابقاتی، برگزاری آنها در تعطیلات است و هیچ عقل سلیمی نمی‌پذیرد برنامه‌های باشگاهی جدی کشور به‌خاطر یک بازی دوستانه به‌هم بریزد. با این حال همان یک نوبت اعتراض یحیی و باشگاه پرسپولیس نسبت به این موضوع کافی به‌نظر می‌رسید و بیش از آن، دیگر خسته‌کننده شده؛ طوری که حتی هم‌نظران سرمربی پرسپولیس را هم ملول می‌کند.
از سوی دیگر یحیی به‌طور مشخص در ماجرای جدایی ناگهانی یورگن لوکادیا، بسیار خوب آن داستان را مدیریت کرد و نشان داد حتی بحران به آن بزرگی را هم بدون غرولند می‌شود رد کرد؛ طوری که برای یک مقطع گل‌های زده پرسپولیس نسبت به دوران حضور مهاجم هلندی فزونی هم گرفت. خب شما که یک‌بار طعم خوش غر نزدن و کار کردن را چشیدی، چرا دوباره روی همان مدار برمی‌گردی؟


 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :