• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 10 خرداد 1397
کد مطلب : 18522
+
-

خاطره‌گویی پسرکینه‌جو راز جنایت را فاش‌کرد

جنایی
خاطره‌گویی پسرکینه‌جو راز جنایت را فاش‌کرد

کینه قدیمی از همکلاسی باعث شد تا پسر جوان، ‌نقشه جنایتی هولناک را عملی کند. او وقتی ماجرای جنایت را در مهمانی شبانه و نزد دوستانش تعریف کرد، دستش رو شد و گیر افتاد.

 به گزارش همشهری، سوم خرداد‌ماه مأموران پلیس در جریان ناپدید شدن مرموز پسری 25ساله قرار گرفتند. خانواده‌اش می‌گفتند که وی ساعت 10شب قبل برای دیدن دوستش از خانه بیرون رفته و دیگر برنگشته است. درحالی‌که گروهی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران مأمور رسیدگی به این پرونده شده بودند، فردی به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران رفت و گفت یکی از دوستانش به نام سامان، ‌دست به جنایت زده است. وی گفت: شب گذشته همراه سامان به مهمانی شبانه رفته بودم. در بزمی که به پا شده بود، اکثرا مشروبات الکلی مصرف کردند و سامان پس از مصرف مشروب، حقیقت عجیبی را بازگو کرد. او گفت چند روز پیش یکی از دوستانش را کشته و جسدش را آتش زده و حوالی فرودگاه امام دفن کرده است.

اقرار

با مطرح شدن این موضوع پرونده در اختیار قاضی دشتبان بازپرس جنایی تهران قرار گرفت و با دستور وی، سامان بازداشت شد. وی در ابتدا مدعی بود که بی‌گناه است و به‌دلیل مصرف مشروبات الکلی، هیجان‌زده شده و به دروغ، چنین داستانی را مطرح کرده است. با وجود این، وی بازداشت شد و مأموران پی بردند که این فرد یکی از دوستان صمیمی همان جوان 25ساله‌ای است که از سوم خردادماه ناپدید شده بود. از سوی دیگر مشخص شد که جوان ناپدید شده آخرین بار با سامان تماس گرفته بود و همه این دلایل فرضیه قتل از سوی سامان را قوت بخشید. در چنین شرایطی بازجویی از سامان آغاز شد تا اینکه او راز جنایت را فاش کرد. وی گفت: به‌خاطر اختلافاتی که با دوستم داشتم، ‌تصمیم گرفتم از او انتقام بگیرم. به همین دلیل روز حادثه به بهانه دور زدن، او را سوار ماشین کرده و به سمت فرودگاه امام حرکت کرده و در آنجا پس از قتل، ‌جسدش را در بیابان‌های همان حوالی دفن کردم. پس از اعترافات این فرد، قاضی دشتبان بازپرس جنایی تهران صبح سه‌شنبه به همراه تیم تجسس راهی محل کشف جسد شده و موفق شدند جنازه قربانی را از زیرخاک بیرون بکشند. با دستور قاضی، جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم به قتل دیروز به دادسرای امور جنایی تهران انتقال یافت و جزئیات تازه‌ای از جنایتش را فاش کرد. این جوان 23ساله گفت: مقتول از دوستان صمیمی و همکلاسی قدیمی‌ام بود. با اینکه رابطه دوستی ما ادامه داشت اما من از دوران مدرسه از او کینه داشتم. دوستم همیشه زنگ‌های تفریح مرا اذیت می‌کرد. زور می‌گفت و تهدیدم می‌کرد. علاوه بر این مدام از سوی وی تحقیر می‌شدم و همه اینها باعث شد که در این سال‌ها از او کینه به دل بگیرم تا اینکه تصمیم به انتقام گرفتم. وی ادامه داد: ساعت 22سوم خرداد‌ماه (شب حادثه) وی را سوار ماشینم کردم و به سمت فرودگاه رفتیم. در آنجا با ضربات چاقو وی را به قتل رساندم و بعد با بنزینی که همراهم بود، ‌جسدش را به آتش کشیدم. پس از آن آتش را خاموش کرده و جنازه سوخته را دفن کردم. این متهم پس از اعتراف به جنایت با قرار قانونی در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

این خبر را به اشتراک بگذارید