• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
چهار شنبه 19 بهمن 1401
کد مطلب : 185120
+
-

آماربازی

00
تنها تیم این فصل که هنوز در خانه خودش پیروز نشده نفت آبادان است. برزیلی‌های لیگ برتر که امسال اصلا اوضاع خوبی نداشته‌اند، امروز در حالی از پرسپولیس میزبانی می‌کنند که در ۹میزبانی قبلی به ۳مساوی و ۶باخت رسیده‌اند. به‌جز نفت آبادان، سایر تیم‌ها حداقل یک برد خانگی را در این فصل داشته‌اند. از سوی دیگر، تنها تیم‌هایی که هنوز در خانه خودشان نباخته‌اند مس رفسنجان و تراکتور هستند. تراکتور در تبریز 9بازی انجام داده و به 4برد و 5مساوی رسیده است. مس رفسنجان هم از 9بازی در شهر خودش 3برد و 6مساوی به‌دست آورده است. تعداد باخت‌های خانگی این دو تیم مثل بردهای خانگی نفت آبادان هنوز صفر است.
 
02
گل دیروز آرش رضاوند، دومین گل سریع استقلال در این فصل بود. رضاوند که با پایان مصدومیت و بازگشت به میادین نقش مؤثری در بردهای اخیر استقلال ایفا کرده، دیروز در دقیقه4:32 بازی با نفت مسجدسلیمان گل اول بازی را زد. پیش‌تر و در هفته ششم فصل جاری هم پیمان بابایی مقابل نساجی در همین دقایق گل زده بود اما گل او 38ثانیه زودتر از گل رضاوند به تور دروازه رسید. در آن بازی استقلال می‌توانست در همان نخستین دقیقه صاحب یک ضربه پنالتی شود اما داور بازی اعتقادی به پنالتی نداشت و ثانیه‌هایی بعد، پیمان بابایی در دقیقه3:54 آن مسابقه دروازه علیرضا حقیقی را باز کرد. رتبه سوم گل‌های زودهنگام استقلال هم گل محمد محبی به هوادار است که در دقیقه 8 به ثبت رسیده است.
 
09
روند شکست‌ناپذیری مس رفسنجان بالاخره بعد از 9بازی متوقف شد و این تیم نتوانست هفته‌های شکست‌ناپذیری‌اش را دورقمی کند. رفسنجانی‌ها در این فصل فقط یک باخت داشتند که مقابل پرسپولیس و در هفته نهم رخ داده بود. بعد از آن باخت، 9بازی بعدی مس با 2برد و 7مساوی همراه بود. اما این تیم دیروز نتوانست دهمین بازی‌اش را هم بدون باخت بگذراند تا دستش به بهترین رکورد این فصل نرسد. بهترین رکورد فصل در اختیار استقلال است که در نیم‌فصل اول 13هفته را بدون شکست سپری کرد. پرسپولیس هم بعد از باخت هفته هفتم مقابل تراکتور در 9هفته بعدی شکستی نداشت اما بالاخره به فولاد باخت تا مثل مس رفسنجان روی عدد9 متوقف شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید