• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
سه شنبه 18 بهمن 1401
کد مطلب : 185020
+
-

نقل قول

دانش‌آموز اغتشاشگر نداریم
اصغر باقرزاده، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش: برای ادامه تحصیل دانش‌آموزانی که در حوادث اخیر فعالیتی داشته‌اند، هیچ مشکلی نداریم. رهبر عزیز ما اخیراً به بازداشت‌شدگان اغتشاشات عفو دادند، این بچه‌ها که حتی جزو اغتشاشگران نیز به‌حساب نمی‌آیند و تهش می‌توان گفت معترض هستند. ما مشکلی از حیث اغتشاشات نداریم. دختر و پسرهای دانش‌آموز ما به دلایلی نظیر تحت‌تأثیر فضای مجازی قرار گرفتن، شبهاتی دارند. برای آن دسته از دانش‌آموزانی که مشکل داشتند تیم فوریت مشاورین تشکیل دادیم.

افتتاح 72پایگاه اورژانس در کشور
دکتر جعفر میعادفر، رئیس سازمان اورژانس کشور: با افتتاح ۷۲ پایگاه اورژانس در دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی گلستان، البرز، زابل، اسفراین، سمنان، ارومیه، مشهد، تبریز، لار، سراب، اردبیل، کاشان، ساوه، جیرفت، اراک، مازندران، نیشابور، ایلام، گناباد و زاهدان و تمرکز بر خدمت‌رسانی در مناطق کمتر برخوردار، سازمان اورژانس خود را برای خدمت‌رسانی در ایام نوروز آماده می‌کند. این پایگاه‌ها با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان با تأکید بر مناطق کمتر برخوردار ساخته شده است.

پوشش بیمه‌ای 31 بیماری خاص در بیمه سلامت
محمدمهدی ناصحی، مدیرعامل بیمه سلامت: هم‌اکنون ۳۱ بیماری خاص و صعب‌العلاج در صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارد. علاوه بر این، هیچ‌وقت سراغ نداشتیم که زوجین نابارور پوشش بیمه‌ای داشته باشند. در سال ۱۴۰۱ این موضوع به‌صورت جدی پیگیری شد و پوشش بیمه‌ای زوجین نابارور تا ۹۰ درصد در بستری افزایش پیدا کرد. مادران باردار و نوزادان و شیرخواران تا ۵ سالگی تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته و خدمات آنها به‌صورت بیمه‌ای ارائه می‌شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :