• دو شنبه 31 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 12 ذی القعده 1445
  • 2024 May 20
سه شنبه 18 بهمن 1401
کد مطلب : 184992
+
-

آمانوف ناپدید شد!

عزیزبک آمانوف ظاهرا پیشنهادی از کشورش دریافت کرده اما مشکل این است که الان کسی نمی‌داند او کجاست

آمانوف ناپدید شد!

عزیزبک آمانوف هافبک ازبکستانی استقلال چند روزی است که در تمرینات این تیم شرکت نمی‌کند و استقلالی‌ها هم از او بی‌خبر هستند. آمانوف به شکلی عجیب ناپدید شده و مدیران باشگاه هم در چند روز گذشته نتوانستند با این بازیکن صحبت کنند. علت اصلی ترک تمرینات توسط آمانوف، نارضایتی این بازیکن از نیمکت‌نشینی در استقلال است اما نکته عجیب اینجاست که او قبل از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی، حاضر به ترک استقلال نشد و اگر این اتفاق رخ می‌داد، آبی‌ها می‌توانستند یک جای خالی دیگر در لیست خود داشته باشند.
آمانوف قبل از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات در صحبتی که با مدیران استقلال داشت، خواهان جدایی شد و البته این شرط را برای باشگاه گذاشت که تمام پول قراردادش را می‌خواهد ولی استقلالی‌ها اعلام کردند که باشگاه شرایط لازم را برای پرداخت حق و حقوق او تا پایان فصل ندارد. حتی ساپینتو هم در مصاحبه‌ای به این موضوع اشاره کرد که آمانوف می‌تواند از استقلال جدا شود و مخالفتی با این موضوع ندارد ولی مسائل مالی باعث شد تا در نهایت این بازیکن از تصمیم خود منصرف شود. البته یکی از دلایلی که آمانوف در آن مقطع از تصمیم خود منصرف شد، نداشتن پیشنهاد بود ولی این بازیکن هفته گذشته از طریق ایجنت خود مطلع شد که یک تیم در ازبکستان خواهان جذبش است و به همین دلیل بحث جدایی از استقلال را دوباره با مدیران این باشگاه مطرح کرد. اما نکته عجیب این است که آمانوف از دسترس استقلال خارج شده و بدون هماهنگی با باشگاه و کادر فنی تمرینات را ترک کرده است.
 
   استقلال شکایت می‌کند
یکی از مسئولان استقلال در گفت‌وگو با همشهری درخصوص آخرین وضعیت آمانوف می‌گوید: «با اینکه او بعد از اتمام نقل و انتقالات زمستانی خواهان جدایی شده و دیگر لیست ما هم با جدایی آمانوف جای خالی پیدا نمی‌کند، اما به این بازیکن گفتیم که به جدایی او کمک می‌کنیم تا بدون مشکل خاصی راهی یک تیم دیگر شود. او به ما گفت که پیشنهاد دارد، ما هم فقط از آمانوف خواستیم که باشگاه مورد نظر به باشگاه استقلال نامه بزند تا مراحل این انتقال را انجام بدهیم ولی دیگر خبری از این بازیکن نشد. آمانوف بدون اجازه تمرینات را ترک کرد و اگر پاسخ ما را ندهد احتمالا از این بازیکن به فیفا شکایت خواهیم کرد.»
 
   استقلال بازیکن خارجی نمی‌گیرد
علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال در چند هفته اخیر به‌دلیل عدم‌جذب بازیکن خارجی مورد انتقاد هواداران این باشگاه قرار گرفت ولی ظاهرا کسب چند نتیجه خوب باعث شده بحث جذب بازیکن خارجی به تعویق بیفتد. ساپینتو از شرایط فعلی استقلال راضی است، او چند روز پیش در صحبتی که با فتح‌الله‌زاده داشت خطاب به مدیرعامل آبی‌ها گفت: «هم‌اکنون اتمسفر تیم خوب است و من از شرایط راضی هستم. اگر قرار باشد بازیکن خارجی جذب کنیم باید براساس نیاز فنی تیم باشد و باید بازیکنی به تیم اضافه شود که بتواند سطح بازی ما را بالاتر ببرد.» با صحبت‌های ساپینتو به‌نظر می‌رسد که فعلا جذب بازیکن خارجی منتفی شده و استقلال خرید جدیدی نخواهد داشت.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید