• چهار شنبه 26 دی 1403
  • الأرْبِعَاء 15 رجب 1446
  • 2025 Jan 15
یکشنبه 16 بهمن 1401
کد مطلب : 184798
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/vgZ7X
+
-

تقسیم درآمد توییتر

اینترنت
تقسیم درآمد توییتر

ایلان‌ماسک، که فراز و نشیب‌های زیادی از زمان خرید توییتر داشته به تازگی از شروع تقسیم درآمدهای توییتر از تبلیغات با تولیدکنندگان محتوا خبر داده است. البته درحال‌حاضر تنها افرادی می‌توانند در این درآمد سهیم شوند که مشترک سرویس توییتر بلو باشند. هر چند ایلان ماسک در توییتر خود از شروع تقسیم درآمدها با تولیدکنندگان محتوا خبر داده، هنوز اطلاعات کمی درباره نحوه عملکرد این سیستم مشخص شده است. علاوه‌براین، کاربر باید با پرداخت حداقل ماهانه 8دلار، مشترک سرویس توییتر بلو باشد، البته امکان خرید سالانه این سرویس با هزینه پایین‌تر 84دلار هم وجود دارد. ماسک به‌عنوان مدیرعامل شرکت‌های مشهوری مثل تسلا موتورز و اسپیس‌ایکس، می‌خواهد توییتر رقابت جدی‌تری با پلتفرم‌هایی مانند یوتیوب، اینستاگرام و تیک‌تاک داشته باشد.تمام این پلتفرم‌ها از سیستم‌های مشابهی برای پرداخت هزینه به تولیدکنندگان محتوا بهره می‌برند. بنابراین توییتر می‌تواند با تقسیم درآمدهای تبلیغات، کاربران بیشتری را جذب کند.
کاربران هم‌اکنون هم می‌توانند از طریق قابلیت‌هایی مانند Tips و Super Follows  از توییتر درآمدزایی داشته باشند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید