• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
پنج شنبه 13 بهمن 1401
کد مطلب : 184696
+
-

برگزاری نشست خبری فیلم «استاد»

دوران تمام‌شده «می تو»

گزارش نشست
دوران تمام‌شده «می تو»

چراغ نشست‌های خبری جشنواره چهل و یکم فجر با برپایی نشست خبری فیلم سینمایی «استاد»به کارگردانی عماد حسینی و تهیه کنندگی بهروز افخمی، عصر دیروز در پردیس ملت روشن شد. این نشست خبری که اجرای آن برعهده محمدرضا مقدسیان بود، با حضور کارگردان، تهیه‌کننده و هدیه حسینی نژاد و سجاد بابایی بازیگران این پروژه سینمایی برگزار شد.

1
بهروز افخمی(تهیه‌کننده):
برای ساخت «استاد» استخاره کردم

فیلم را برای نخستین بار امروز به‌طور کامل دیدم و فکر می‌کنم فیلم گرمی است و از آن به‌عنوان تهیه‌کننده راضی هستم، حتی شنیدم کسی هم هنگام نمایش فیلم از سالن خارج نشده و این بسیار خوب است، من جایگزین مجید رجبی معمار در این فیلم بودم و کار چندانی برای فیلم نکردم.
  هزینه تولید فیلم کمتر از 5/3‌میلیارد تومان بوده است و فکر نمی‌کنم با این فیلم بتوان فساد را در سینمای ایران برطرف کرد.
  برای ساخت این فیلم استخاره کردم چرا که دوره «می تو»تمام شده است. می‌خواستم این فیلم کمدی باشد چرا که کسی می‌تو را جدی نمی‌گیرد، اما در استخاره‌ای که داشتم وعده‌های خوبی از قرآن داشتم. ما بدون کمک هیچ نهاد دولتی موفق شدیم تا این فیلم را تمام کنیم.

2
هدیه حسینی نژاد (بازیگر):
نقش چالش برانگیز

فکر می‌کنم کمتر خانمی باشد که یک‌بار از کنار چنین شرایطی (زنی که مورد تهدید قرار می‌گیرد) رد نشده باشد. برای من هم موارد مشابهی رخ داده بود که تصمیم گرفتم این فیلم را بازی کنم و بازبینی در این فیلم برای من بسیار چالش برانگیز بود و فکر می‌کنم که آنقدر که من در این فیلم متأثر شدم مردان به‌دلیل درک متفاوت متأثر نشده باشند.

3
سجاد بابایی (بازیگر):
لبه تیغ

کاراکتر من در فیلم عصبی یا در لبه تیز غیرت قرار گرفته است، کاراکتر برای من نوعی تک روی داشت که درگیر تصمیم‌گیری لحظه‌ای می‌شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید