• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
سه شنبه 11 بهمن 1401
کد مطلب : 184532
+
-

نکته بازی/ پیشکسوت همه تیم‌ها

یکی از تلخ‌ترین لحظات تاریخ فوتبال بالاخره از راه رسید و فرزاد حاتمی، اسطوره وفاداری و کیفیت کفش‌هایش را آویخت! این بازیکن 37ساله سابقه بازی در 17تیم ازجمله پرسپولیس، استقلال، تراکتور، فولاد، نفت مسجدسلیمان، فجرسپاسی، پارس‌جنوبی، صبای قم، ملوان، اکسین، بادران، سایپا و... را در کارنامه دارد و به نوعی پیشکسوت تمام تیم‌های موجود و منحل در فوتبال ایران به‌شمار می‌آید. اگر قرار بود حاتمی از هر تیمی که بازی کرده فقط یک پیراهن برای یادگاری نگه‌دارد الان کمد لباس‌هایش جا نداشت. به هر حال بازنشستگی این ستاره طراز اول فوتبال ایران ضایعه ناگواری برای دلال‌های لیگ برتر هم به‌شمار می‌آید که امیدواریم با آن کنار بیایند. البته حاتمی گفته دنبال مربیگری است و احتمالا سالی 4تا تیم هم در این حرفه عوض خواهد کرد!

الان مفیدی واقعا؟
این چند روز شایعات زیادی در مورد جدایی سردار آزمون از لورکوزن و حضور او در تیم‌های ترکیه‌ای منتشر شده بود. با وجود این مهاجم ایرانی بعد از پایان بازی خانگی با دورتموند که به شکست 2بر صفر تیمش انجامید، همه شایعات را تکذیب کرد. آزمون گفت: «نمی‌دانم این خبرها از کجا می‌آید. من با لورکوزن قرارداد دارم و می‌خواهم بازیکن مفیدی برای این تیم باشم.» خب البته این خوب است که سردار روی قراردادش با تیم آلمانی تمرکز کرده اما راستش آن بخش «مفید» بودن را نمی‌فهمیم. یعنی الان حس می‌کنی برای باشگاه مفیدی؟ شما در یک سال گذشته کلا یک گل برای لورکوزن زدی، دائما روی نیمکت هستی و در همین بازی با دورتموند هم فقط 10دقیقه بازی کردی. بعد نمی‌دانی شایعات مربوط به جدایی‌ات از کجا می‌آید؟

می‌توانی قهرمان نشوی؟
سپاهان که در پنجره تابستانی نقل‌وانتقالات حسابی ریخت‌وپاش کرده بود، این سنت را در پنجره زمستانی هم تکرار کرده و تا‌کنون 2 صید بزرگ داشته است. تیم اصفهانی ابتدا سیاوش یزدانی را جذب کرد؛ مدافع پرسروصدای استقلال که بعد از کنار گذاشته شدن از سوی ریکاردو ساپینتو، با چراغ سبز ژوزه مورایس مواجه شد و به اصفهان رفت. سپاهان اما یک خرید دیگر هم انجام داده و ایگور کاتاتو، وینگر 27ساله برزیلی را به استخدام خود درآورده است. از سوی دیگر با وجود حرف و حدیث‌هایی که در مورد جدایی برخی ستاره‌های تیم مثل شهریار مغانلو و امید نورافکن وجود داشت، مورایس همه ستاره‌هایش را نگه‌داشت. حالا پرسش اینجاست که بعد از این همه هزینه، آیا مربی پرتغالی می‌تواند با سپاهان قهرمان نشود؟ انصافا که نه.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید