• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
یکشنبه 9 بهمن 1401
کد مطلب : 184294
+
-

با مردم/فیلترینگ به جای خود، قطعی اینترنت را چه کنیم؟

حالا به دلایلی مسئولان تصمیم دارند برخی سایت‌ها و نرم‌افزارهای خارجی را فیلتر کنند که چه‌بسا صلاح باشد و در آن حرفی نیست اما قطعی یا فیلترینگ یا کندی اینترنت زندگی را برای اکثر مردم دشوار کرده است. به‌خصوص زمانی که مجبور به مراجعه به سازمانی دولتی یا بانکی باشید بیشتر متوجه منظورم خواهید شد. کافی است بخواهید لیست بیمه تأمین اجتماعی بگیرید یا مثلا بیمه آتش‌سوزی بخرید یا اصلا قبض برق و آب و گاز بپردازید. واقعا با سرعت‌های پایین اینترنت نشدنی و طاقت‌فرساست. لطفا مسئولان درخصوص کندی سرعت اینترنت و قطعی آن سریع‌تر اقدام کرده و رفع مشکل نمایند.
نفیسی از تهران

تأمین سوخت و افزایش جایگاه در بم ضروری است
چند روزی است که صف‌های طولانی مقابل جایگاه‌های سوخت در شهرستان بم تشکیل می‌شود درحالی‌که مسئولان می‌گویند کمبودی وجود ندارد. مسئولان شفاف‌سازی‌ کنند که علت تشکیل این صف‌ها چیست و چرا شهر بم دچار مشکل شده است.
زراندوز از بم

ماهی مدت‌هاست از سفره مردم رفته است
چند روز قبل از یلدا برای آخرین بار ماهی قزل‌آلا را به قیمت ۷۸ هزارتومان خریدیم. روز گذشته برای خرید مجدد ماهی مراجعه کردم که قیمت آن به کیلویی 128هزار تومان رسیده است. برای منی که فرزند بیمارم باید ماهی مصرف کند چه تدبیری دارند حالا امثال خودم به کنار. چرا کسی به فکر کسی نیست.
گرانمایه از تهران

پیامک

پارکینگ همت تا سه برابر قیمت مصوب ورودی می‌گیرد
پارکینگ همت در تجریش در روزهای تعطیل سه برابر قیمت روزهای عادی ورودی می‌گیرد درحالی‌که مصوبه قانونی برای این کار ندارد. 2طبقه از این پارکینگ متعلق به معاونت حمل‌ونقل و عمران است که دقیقا بالای پارکینگ واقع شده و روزانه معاون و مسئولان این معاونت از پارکینگ تردد می‌کنند ولی به‌نظر می‌رسد نه عدم‌نصب قیمت را تاکنون دیده‌اند، ‌نه به‌کارگیری نیروهای اتباع خارجی آن هم با زیر پیراهن و لباس نامناسب به چشم‌شان آمده و نه کارت‌های خالی و مانیتور خاموش این پارکینگ. وقتی به مسئولان پارکینگ اعتراض می‌کنیم می‌گویند همین است که هست، ماشین‌تان را ببرید جای دیگر. آیا چنین پارکینگ آشفته و بی‌قانونی در‌شأن منطقه یک است؟
قلی‌پور از تهران

مدرسه چمران نظرآباد وسیله گرمایشی ندارد
مدرسه دخترانه شهید چمران نظرآباد وسیله گرمایشی ندارد. در این فصل سرما دختران دانش‌آموز یا مجبورند خیلی لباس بپوشند یا پتو داشته باشند که البته به‌دلیل تنفس هوای سرد کفایت نمی‌کند. لطفا مسئولان توجه کنند که روا نیست همه کارخانجات را تعطیل کنند تا در مصرف گاز صرفه‌جویی شود و هم گاز مدارس را قطع کنند.
فاطمه از نظرآباد

پیام
گرانی و کمبود قطعات یدکی دوچرخه برطرف شود

هزاران دستگاه دوچرخه در اصفهان است که بی‌شک نیازمند قطعات یدکی و تعمیرکاران مجرب است تا مردم در صورت نیاز بتوانند مشکل دوچرخه را حل کرده و از آن استفاده کنند ولی هم تعداد تعمیرکاران دوچرخه و فروشگاه‌های قطعات یدکی آنها که زمانی به وفور در هر یک از خیابان‌های اصلی و فرعی شهر اصفهان و تهران و شهرستان‌ها بود بسیار کم شده و هم در همین تعداد باقی‌مانده تعمیرگاه قطعات یدکی یا اصلا پیدا نمی‌شود یا بسیار گران است.
محمود بلیغیان از اصفهان

ایستگاه ثابت ون در کمالشهر وجود ندارد
ایستگاه ون در جلوی متروی گلشهر به مقصد کمالشهر وجود دارد اما این ون‌ها در داخل کمالشهر هیچ ایستگاهی ندارد و تاکنون دیده نشده که از مبدا کمالشهر به مقصد گلشهر مسافر بزنند. مردم کمالشهر توقع دارند ایستگاه مبدا این ون‌ها مشخص باشد تا مردم برای رساندن خود به متروی گلشهر کمتر دچار مشکل شوند.
 رضایی از کمالشهر

حریم بیماران با معاینه گروهی برخی پزشکان مخدوش می‌شود
متأسفانه اخیرا بسیاری از پزشکان متخصص در کرمانشاه بیماران را گروهی معاینه می‌کنند که این هم جزو عجایب نظام درمان است. فرد زمان معاینه توسط پزشک چه بسا حتی نخواهد خواهر یا مادرش کنارش باشند تا چه رسد به بیماران دیگر اما در کرمانشاه بعضی از پزشکان 5بیمار را با هم صدا کرده و وقتی بیماران یک به یک شرح بیماری می‌دهند 4بیمار دیگر هم شرح بیماری وی را می‌شنوند. بدتر از آن عدم‌رعایت حریم بیماران در مطب‌های پزشک زنان است.از مسئولان نظام پزشکی کشور خواهان برخورد جدی با این قبیل حرمت‌شکنی‌ها هستیم ضمن اینکه همیشه قدردان زحمات کادر درمان و پزشکان متعهد خواهیم بود.
بیرشک از کرمانشاه


 

این خبر را به اشتراک بگذارید