• یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 19 شوال 1445
  • 2024 Apr 28
یکشنبه 9 بهمن 1401
کد مطلب : 184285
+
-

نقل‌قول‌خبر/لزوم جمع‌آوری سرعت‌گیرهای مزاحم


سید جعفر تشکری‌هاشمی- رئیس کمیسیون حمل ونقل شورای شهر تهران:
سرعت‌گیرها باید در محل‌هایی نصب شود که دیگر هیچ راهی جز نصب سرعت‌گیر وجود ندارد و تا جایی که امکان دارد باید از روش‌های دیگری همچون نصب علائم افقی و عمودی، تابلوهای هوشمند و تابلوهای اطلاع‌رسان استفاده کرد اما اینکه در هر معبر و تقاطعی سرعت‌گیر آسفالتی یا پلاستیکی نصب شود، جز بروز حوادث قابلیت دیگری ندارد.

اجرای انضباط شهری در خیابان خاوران

محمد‌امیــن ســــالاری‌پـــور-شهــردار منطقه‌۱۴: طرح ویژه انضباط شهری در برخورد با اصناف متخلف خیابان خاوران اجرا شد. پیرو پیام‌های شهروندان درخصوص مزاحمت‌های صنفی واحد‌های تجاری «باربند‌سازی‌ اتومبیل» در راستای خیابان خاوران و پیگیری‌های کارشناسان اجرایی، بازدید و اجرای رأی صورت گرفت و با مشاغل دارای تخلف، برخورد قانونی شد. در این محور مغازه‌هایی که به تعهدات خود عمل نکرده بودند پلمب شدند.

پلمب واحد‌های متخلف پاساژ حجت

سید‌محمد موسوی-شهردار منطقه۱۱:
۲۰واحد صنفی دارای تخلفات عدیده ساختمانی و دارای رأی ماده100 در پاساژ حجت پلمب شدند. تخلفات واحد‌های تجاری این مجتمع شامل تغییرات کاربری و احداثی و تکثیر واحد‌های متعدد است که بدون هیچ مجوز و درنظر گرفتن حقوق مردم انجام شده است. در سال۸۲ رأی کمیسیون ماده100 این پاساژ صادر شده بود که به‌رغم تأکیدات و پیگیری‌های مکرر شهرداری، توجهی توسط مالکان و ذی‌نفعان نشد. رسیدگی به تخلفات پاساژ تجاری حجت ادامه دارد.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید