• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
یکشنبه 9 بهمن 1401
کد مطلب : 184192
+
-

دست‌های خالی

کارلو آنچلوتی بازیکن ندارد و کسی برایش بازیکن جدید نمی‌خرد

دست‌های خالی

رئال‌مادرید در ادامه تونل وحشتی که اخیرا وارد آن شده و مدام بازی‌های سخت دارد، امشب به مصاف تیمی می‌رود که حتی مدعی قهرمانی است. رئال‌سوسیداد پیش از شکست ناسزاوارانه از بارسلونا در جام حذفی که 10‌نفره این تیم را تحت فشار قرار داده بود، همه بازی‌های آخر خود را با پیروزی پشت‌سر گذاشته است. آنچلوتی برای این بازی چندین مصدوم دارد؛ لوکاس واسکس، آلابا، ناچو، ادن آزار، شوامنی، رودریگو، کارواخال و مندی و تنها یکی دو تا از این مصدومان ممکن است به بازی امشب برسند. برخی بازیکنان باید در پست غیرتخصصی به میدان بروند، مثل کاماوینگا که در بازی قبلی به دفاع چپ رفت و بهترین بازیکن دربی مادرید شد. به اینها اضافه کنید والورده را که مدتی است دچار افت شده است. هافبک اروگوئه‌ای به‌تازگی فرزندش را از دست داده و مثل رونالدو بچه‌اش مرده به دنیا آمده، آن‌هم 3‌روز پیش از تولد طبیعی و برای همین روحیه او اصلا خوب نیست.
  کارلو آنچلوتی، مربی گوش‌به‌فرمان و بله‌قربان‌گویی است. او درخواست 2‌بازیکن در نیم‌فصل داده اما رئیس باشگاه آن را رد کرده. فلورنتینو پرس پس از شکست 3بر یک در ال‌کلاسیکوی سوپرجام از دست مربی ایتالیایی عصبانی بود. کارلتو تا تابستان2024 قرارداد دارد اما شاید یک فصل زودتر برکنار شود. پسرش از اورتون پیشنهاد سرمربیگری دریافت کرده و خودش از تیم ملی برزیل. با این‌حال کارلتو دوست دارد تا جایی که بشود در باشگاه محبوبش بماند. او با 14بازیکن مجبور است این بازی‌های سخت را ادامه دهد.
  در اردوی سوسیداد هم داوید سیلوا مصدوم است و میگل مرینو هم به این بازی نمی‌رسد. غایبان دیگری هم هستند و این تیم دست‌کمی از رئال در تعداد غایبان ندارد؛ مومو چو، آندر گوئوارا، آندونی گوروسابل، یان پاچکو، داوید سیلوا و عمر صدیق.
  از زمان شکست 3بر یک خارج از خانه در سال2019، رئال‌مادرید به این تیم نباخته؛ 4برد و 2‌تساوی. رئال تنها یکی از 15بازی خانگی آخرش را در لالیگا به سوسیداد باخته و 12تای دیگر را برده. آنها در ژانویه2019 در خانه 2بر صفر به حریف باختند.
  رئال سوسیداد 7بازی پیاپی نتوانسته بود تیم‌های مادریدی را در این شهر ببرد اما در نهایت در این فصل رایووایکانو را 2بر صفر شکست داد و طلسم را شکست. 10‌سال از زمانی که 2‌تیم مادریدی را در 2‌سفر پیاپی به پایتخت اسپانیا شکست دادند، می‌گذرد. سوسیدادی‌ها در آن سال اتلتیکو و وایکانو را برده بودند.
  رئال‌مادرید در 36بازی خانگی آخر در لالیگا تنها یک ‌شکست داشته که به باخت 4بر صفر فصل پیش در ال‌کلاسیکو برمی‌گردد. رئال در این مدت 25بازی را برده و 10بار مساوی کرده‌ است.
  سوسیداد 5برد پشت‌سرهم در لالیگا دارد و فقط یک‌بار در سال2020 پیش آمده که 6بار پیاپی در لیگ به پیروزی برسد.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید