• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
شنبه 8 بهمن 1401
کد مطلب : 184167
+
-

خرید ۶۲ هزار کتاب از سامانه کتابفروشی‌ها

خبر
خرید ۶۲ هزار کتاب از سامانه کتابفروشی‌ها

بیش از ۱۰هزار نفر طی 2ماه، ۶۲هزارو۲۸۴ نسخه کتاب را به مبلغ ۳۴میلیاردو۷۷۹میلیون ریال از کتابفروشی‌های عضو «سامانه خرید از کتابفروشی» خریدند.
به گزارش روابط‌عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، ۱۰هزارو۳۵نفر از ۵۵۱شهر در بازه زمانی 2ماهه ۶۲هزارو۲۸۴نسخه کتاب را به مبلغ ۳۴میلیاردو۷۷۹ میلیون ریال از ۲۳۷کتابفروشی عضو «سامانه خرید از کتابفروشی» خریدند که مجموع یارانه پرداختی به آنها ۷میلیاردو۵۳۶میلیون ریال بوده است. مردم شهرهای تهران، قم، اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، کرج، رشت، زنجان، اراک و یزد به‌ترتیب بیشترین خریداران کتابفروشی‌های عضو این سامانه بودند و بیشترین یارانه خرید نیز به خریداران استان‌های تهران، قم، اصفهان، خراسان‌رضوی، فارس، آذربایجان‌شرقی، البرز، آذربایجان‌غربی، مرکزی، گیلان، مازندران، خوزستان، همدان، کرمان، یزد، سمنان، لرستان، زنجان، کرمانشاه، قزوین، کردستان، گلستان، چهارمحال‌وبختیاری، اردبیل، بوشهر، خراسان‌جنوبی، خراسان‌شمالی، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد و ایلام اختصاص پیدا کرده است.
در این مدت ۱۰کتابفروشی یارانه ۲۰میلیون تومانی اختصاص یافته به کتابفروشی‌های عضو در مرحله اول را مصرف کرده و دوباره یارانه دریافت کرده‌اند. همچنین ۲۴هزارو۶۰۹ بسته کتاب از زمان شروع به‌کار «سامانه خرید از کتابفروشی» برای خریداران ارسال شده است.
تعداد ۱۵۲هزارو۸۱۲ عنوان کتاب منتشر شده از سوی ۴هزارو۶۴۹ ناشر توسط ۲۳۷کتابفروشی در «سامانه خرید از کتابفروشی» در معرض دید خریداران قرار گرفته و مجموع تعداد نسخه کتاب‌های موجود نیز ۴میلیون‌و۹۲۳هزارو۱۹۸ نسخه است. خریداران می‌توانند با مراجعه به «سامانه خرید از کتابفروشی» به نشانی c.ketab.ir ضمن ثبت‌نام، کتاب‌های مورد نظر خود را از کتابفروشی‌های عضو، خریداری و با پرداخت صرفا 8هزار تومان برای هر بسته پستی از هر نقطه کشور، کتاب‌های خریداری شده را در نشانی ثبت شده تحویل بگیرند.
مرکز پشتیبانی و پاسخگویی با شماره تماس ۹۱۰۰۹۸۹۸-۰۲۱ برای پاسخگویی و راهنمایی درباره فرایندهای ثبت‌نام، فروش و خرید کتاب از طریق «سامانه خرید از کتابفروشی» برای خریداران و کتابفروشان درنظر گرفته شده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید