• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 8 بهمن 1401
کد مطلب : 184088
+
-

نکته بازی/ مربیان ایرانی را روسفید کردی

غرولندهای ساپینتو همچنان ادامه دارد و دامنه آن به نشست خبری پیش از بازی با ملوان هم کشید. آبی‌ها البته پنجشنبه خوبی داشتند و 4گل زدند، اما سرمربی استقلال در این نشست ادعای عجیب و بزرگی مطرح کرد. او با تأکید بر  اشتباهات داوری، گفت: «حقیقت آن است که هیچ‌یک از رقبای ما در زمین بهتر از ما بازی نکرده‌اند.» این ادعا آنقدر غیرحرفه‌ای است که سرمربیان بارسلونا، آرسنال و منچسترسیتی هم نمی‌توانند آن را به زبان بیاورند. یعنی واقعا هیچ تیمی در این فصل، در مقابل استقلال بهتر از این تیم بازی نکرده؟ حتی سپاهان که 2گل زد و چند گل نزد؟ یا تراکتور که در مصاف لیگی، اجازه تنفس به این تیم نداد؟ واقعا که شما روی همه مربیان فرافکن ایرانی را سفید کردید آقای ساپینتو!

بی‌خیال‌شو حاجی!
وضعیت پادوانی هر انسانی را ناراحت می‌کند؛ بازیکنی که هنگام بازی برای استقلال دچار ضایعه نخاعی شد و حالا به‌سختی روزگار می‌گذراند. شرایط فیزیکی او بسیار غم‌انگیز است و طبیعتا هربار که مصاحبه می‌کند، نگاه‌ها به باشگاه استقلال سنگین‌تر می‌شود؛ تیمی که مسئولانش در مورد پادو، وظیفه اجتماعی جدی دارند. حالا علی فتح‌الله‌زاده گفته پادوانی را به ایران می‌آورد و در باشگاه به او مسئولیت می‌دهد. خب البته شما یادتان نیست؛ حاجی قبلا قرار بود لیونل مسی را هم به ایران بیاورد که نشد! فارغ از اینکه اصلا از پادوانی در این شرایط کاری ساخته هست یا نه، به او توصیه می‌کنیم با توجه به ثبات مدیریتی در ایران، این بنده خدا را به کشورمان نکشاند. معلوم نیست تا پادوانی به تهران برسد، اصلا فتح‌الله‌زاده سر جایش هست یا نه!

اصلا تمرکز یعنی خودت!
از جمله بازیکنان ناکام سال‌های اخیر فوتبال ایران، باید به رشید مظاهری اشاره کرد؛ گلری که از درخشش در ذوب‌آهن و حضور مستمر در تیم ملی، کارش کشید به عملکرد پرحاشیه در تراکتور و استقلال و نهایتا هم نیمکت‌نشینی مطلق در سپاهان. رشید که در پنجره زمستانی از جمع طلایی‌پوشان به پیکان کوچ کرد، در مورد شرایط خودش گفته: «فقط روی فوتبال و عملکرد خودم تمرکز دارم تا بتوانم در نیم‌فصل دوم روزهای خوبی را رقم بزنم.» اصلا در فرهنگ لغات جلوی کلمه «تمرکز» باید بنویسند رشید مظاهری. اینقدر که شما روی وظایف حرفه‌ای‌ات متمرکز بودی، واقعا همه را شرمنده کردی. نه تراکتور را دم فینال حذفی ول‌کردی، نه در استقلال با محمود فکری دچار اختلاف شدی، نه وقتی به سپاهان رفتی به فرهاد مجیدی متلک انداختی و... حرفه‌ای، فقط خودت!



 

این خبر را به اشتراک بگذارید