• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
چهار شنبه 5 بهمن 1401
کد مطلب : 183950
+
-

همه مخالفان«ایران قوی»

یادداشت
همه مخالفان«ایران قوی»

جعفر بندی شربیانی؛ عضو شورای اسلامی شهر تهران

چرا همه مخالفان«ایران قوی» سپاه را می‌زنند؟ چونکه:
1-سپاه ابزار اصلی پیاده‌سازی‌ و تحقق آرمان‌ها و منویات امام، رهبری و انقلاب است.
2- سپاه، پروژه‌های براندازی نظام جمهوری اسلامی در سال‌های 88، 96، ۹۸ و توطئه براندازی و اغتشاشات اخیر را به محاق برده و ناکام گذاشته است.
3- سپاه برای تحقق و عملیاتی شدن استراتژی شکل‌گیری محور مقاومت در خاورمیانه و به تعلیق در آوردن استراتژی خاورمیانه آمریکایی نقش اصلی را بازی کرده است.
4-سپاه در ظرفیت‌سازی‌ اساسی برای ایجاد قدرت نرم و سخت جمهوری اسلامی، عرصه‌های هسته‌ای، پزشکی، پهپادی، موشکی، دریایی، علمی و... را فراهم ساخته است.
5-سپاه در گسترش و عادلانه‌تر کردن مسئله توزیع منابع و رفع فقر و ایجاد زیرساختارهای لازم در سراسر ایران به‌خصوص حاشیه‌ها و پیرامون کشور بازیگر اصلی و مؤثر بوده است.
6-سپاه در حوادث اخیر برای موزاییکی‌سازی‌ و تجزیه ایران به‌منظور کوچک شدن آن، با هدف سلطه درازمدت صهیونیست‌ها بر خاورمیانه را در نطفه خفه کرده است. لذا محور و نماد سلطه یعنی آمریکا با درک نقش و کارکرد سپاه از همان ابتدا، تمرکز خود را روی این نهاد قرار داد و در دوران ترامپ، سپاه سرافراز را در زمره گروه‌های تروریستی قرار داد. اکنون و بعد از چند سال، دنباله و زاییده‌های آن تفکر در اروپا به‌دنبال «تروریستی نامیدن» سازمان و نهادی است که حداقل سود و انتفاع آن برای خود اروپایی‌ها این بوده است که مانع سلطه و گسترش اثرات خونریزی گسترده داعش در این جوامع شده است. البته این توطئه و طراحی که ریشه در شکست‌های اخیر محور سلطه و همسویان اروپایی و منطقه‌ای آنها دارد به مانند قبل به نتیجه نخواهد رسید و سپاه همچنان مسیر تقویت «ایران قوی» درون و بیرون از ایران و خاورمیانه و فراتر از آن را با افتخار خواهد پیمود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید