• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 4 بهمن 1401
کد مطلب : 183755
+
-

آماربازی

8/67
دروازه‌بان جوان تیم هوادار که چند هفته‌ای است مورد اعتماد ساکت الهامی قرار گرفته، این هفته با یک امتیاز عالی عنوان بهترین بازیکن هفته شانزدهم را از دیدگاه متریکا به‌دست آورد. محمدرضا خالدآبادی فقط 4هفته است در لیگ برتر بازی می‌کند اما در همین 4هفته 2بار به‌عنوان بازیکن برتر میدان انتخاب شده و این بار بهترین بازیکن هفته هم لقب گرفته است. او در تقابل هوادار و آلومینیوم 7سیو موفق داشت و باعث شد در مسابقه‌ای که شوت‌های داخل چارچوبش 8 بر یک به سود آلومینیوم بود، نتیجه نهایی یک بر یک مساوی باشد. خالدآبادی با این عملکرد نمره8.67 را از آنالیزورهای متریکا گرفت. علاوه بر او عارف رستمی (مس کرمان) هم نمره بالای 8 گرفت و دومین بازیکن برتر این هفته بود.

7/96
11بازیکن برتر این هفته از 9تیم مختلف آمدند و فقط 2تیم سپاهان و نساجی بودند که بیش از یک بازیکن در تیم منتخب داشتند. سپاهان این هفته با گل‌های امید نورافکن و رامین رضاییان استقلال را برد و همین 2بازیکن در تیم منتخب هفته قرار گرفتند. نورافکن با نمره7.96 سومین بازیکن برتر هفته بعد از خالدآبادی و رستمی بود. از تیم نساجی هم حامد شیری و سعید غلامعلی‌بیگی به تیم منتخب هفته رسیدند. غلامعلی‌بیگی نخستین بار است که به تیم منتخب هفته می‌رسد اما شیری کاپیتان نساجی که این هفته پنجمین گل فصلش را زد برای سومین بار در تیم منتخب هفته قرار گرفت. شیری مدافع میانی است اما به لطف 4پنالتی که او را 5گله کرده، بهترین گلزن لیگ بعد از لوکادیا و عباس‌زاده است.

7/80
پرسپولیس و استقلال در تیم منتخب این هفته هر کدام یک نماینده دارند. عالیشاه زننده تک‌گل سرخپوشان مقابل ذوب‌آهن، نمره7.80 را از متریکا گرفت و به تیم منتخب هفته شانزدهم رسید. ارسلان مطهری گلزن استقلال در این هفته هم دقیقا همین امتیاز را گرفت تا با وجود شکست تیمش به جمع 11بازیکن برتر هفته برسد. رضایی و شکاری هم دیگر بازیکنانی بودند که به لطف گل‌هایشان در این هفته به تیم منتخب رسیدند. این 2بازیکن در مصاف تراکتور و گل‌گهر گل زدند و بازی درنهایت 2-2 مساوی شد. آخرین بازیکن تیم منتخب هفته هم شاهین توکلی (مس رفسنجان) بود که با نمره7.50 زوج شیری در دفاع میانی شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید